پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 خرداد 1398 ساعت 17:03:: شناسه خبر: 57258

شکار پهباد جاسوسی امریکا اوج اقتدار ایران اسلامی/حمله شدیدامام جمعه سرفاریاب به مدیرکل عشایراستان

امام جمعه سرفاریاب از شکار پهباد جاسوسی ۲۰۰ میلیون دلاری آمریکا به مثابه چالش جدی در قدرت نظامی آمریکا یاد کرد و گفت: این امر نشان از اوج اقتدار ایران اسلامی داردکه بدون اجازه حق تعرض به حریم ایران وجودندارد.

 

*پایگاه خبری صدای جنوب*

انهدام پهباد آمریکا بیانگر اقتدار دفاعی کشور است

خطیب جمعه سرفاریاب با اشاره به اینکه استراتژی جدیدامریکامذاکره سازش هست گفت: سازش خسارت بیشتری را وارد می‌کند چراکه بدعهدی آمریکایی‌ها در برجام نمونه بارزی از سازش است که به نتیجه نرسیده است.

امام جمعه سرفاریاب با بیان اینکه تمام استراتژی های آمریکا و رژیم صهیونیستی با شکست و بن بست مواجه شده است اظهار داشت: آنان در خدعه های خود گرفتار هستند و به لطف الهی شکست و ناکامی آنان را در خانه خویش مشاهده کردیم و می بینیم که به زمین می خورند.
وی ادامه داد:حرف ملت ایران حرف ولایت هست ودولتمردان امریکا لایق مذاکره نیستند.
امام جمعه سرفاریاب از شکار پهباد جاسوسی ۲۰۰ میلیون دلاری آمریکا به مثابه چالش جدی در قدرت نظامی آمریکا یاد کرد و گفت: این امر نشان از اوج اقتدار ایران اسلامی داردکه بدون اجازه حق تعرض به حریم ایران وجودندارد.
وی افزود:انهدام پهباد آمریکایی کام مردم را شیرین کرد و این حرکت بیانگر اقتدار سپاه است و ما امروز نشان دادیم که بدانید قدرت ما چگونه است.
امام جمعه سرفاریاب بااشاره به مشکلات امور عشایر شهرستان چرام گفت: امام خمینی (ره) عشایر را یکى از بهترین خزائن ملت میدانستند، چرا که عشایر همواره در حال خدمت به مردم و نظام خدمت هستند بنابراین اداره امور عشایر استان باید مشکلات عشایر را حل کنند.

وی ادامه داد:مدیرکل امور عشایر به مسائل عشایر شهرستان چرام وسرفاریاب توجه نمی کند.

حجت الاسلام پژمان تصریح کرد:باید پذیرفت مدیرکل امور عشایر استان به مسائل عشایر شهرستان توجه نمی کند بطور مثال با وجود عشایر۱۷۰۰هزارخانوار چرام چه خدماتی ارائه شده است؟
پژمان با تاکید بر لزوم رسیدگی به مسائل عشایر چرام توسط اداره کل امور عشایر استان گفت: سازمان امور عشایر استان در شهرستان چرام که عشایر زیادی فعالیت دارند هنوز نمایندگی ندارد که نکته قالب تاملی است.
وی ادامه داد:عشایر چرام از عملکرد امور عشایر گله دارند چرا که به مسائل عشایر رسیدگی نمی شود.

سیدفرج الله پژمان با گلایه شدید از بی توجهی مدیر کل امور عشایری استان به مشکلات عشایر منطقه چرام اظهار کرد:عشایر با هزاران گرفتاری و مشکلات ، بی آبی ،امنیت دام دست و پنجه نرم میکند و عشایری که حیات و عزت نظام است و شبانه روزی زحمت می کشند،متاسفانه مدیر کل امور عشایری استان این قشر زحمت کش را بکلی فراموش کرده است.
وی افزود:عشایردرمنطقه وجودداردهنوزبه جایگاه اصلی (کپر) خودنرسیده است.
حجت الاسلام پژمان باتقدیراتلاش راهداری چرام وهمچنین بخشدازوفرماندارعنوان کرد:بعضی ازجاده هاباتلاش وپیگیری بازگشایی شده که انتظارداریم بقیه هم رفع مشکل شود.
امام جمعه سرفاریاب افزود:امور عشایری برنامه اش چیست؟چرا به این مساله رسیدگی نمی کند؟ورودمسیولین به این مساله ضروری است که امیدواریم در استان نسبت به این مساله بطور جدی و اساسی فکر شود.
خطیب جمعه سرفاریاب باانتقادازاحمدی استاندارقبل وتقدیراازاستاندارجدید عنوان کرد:متاسفانه علی رغم همه درخواست هااستاندارقبلی به سرفاریاب نیامدولی ازاستاندارجدیدکه دراولین روزهای کاری جاده باغچه سادات وتصفیه خانه رابازدیدکردسپاسگزاریم .
پژمان عنوان کرد:انتطارداریم که استاندارباتوجه به بازدیدمیدانی که داشتندبرای جاده پرپیچ خطرناک باغچه سادات چاره اندیشی ودربهره برداری ان سرعت داده شود.
وی درپایان اربخشدارسرفاریاب ورئیس راهداری وحمل ونقل جاده ای که مشکلات رابه سمع ونظراستانداررساندندتشکردارم .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت