به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ازچرام، علی نوری شهردار چرام، پیش ازخطبه نمازجمعه شهرچرام  بااشاره به دهه کرامت گفت :دهه ی که در ان قرار داریم دهه کرامت است که مصادف است با ولادت حضرت معصومه (س)ومیلاد امام رضا (ع)واین دهه را گرامی میداریم.

 

شهردارچرام افزود:در تعریف شهرداری وشهر یکسری فعل وانفعالات اقتصادی،اجتماعی،عمرانی وفرهنگی که شهروند در قبال شهرداری وشهرداری در قبال شهروند جهت توسعه وارائه خدمات نظامی به عنوان شهرداری وسازمان شهرداری تشکیل شده است که این هفته به عنوان هفته شهرداری ها نامگذاری شده است.

 

نوری درهمین زمینه ادامه داد،برای ارج نهادن وتقدیر از این نهاد خدمت گذار،برنامه های پیش روی شهرداری در دوسال اینده:١-تکمیل غسال خانه شهر با تمام تجهیزات ٢-بلوار دانشجو به طرف ارند زیرسازی؛بهسازی واسفالت ان به پایان می رسد٣-پارک ولایت که ٢٠درصد پیشرفت دارد در ٢سال اینده بهره برداری وبه استفاده بهینه می رسد۴-فضای سبز شهر ٢٠هزار متر افزایش می یابد۵-در بحث پیاده رو سازی با اولویت بندی وبرنامه ریزی حدود ٣٠هزار متر در دوسال اینده با اولویت خیابان هایی که بیشترین تردد عابررا دارند فرش موزائیک یا اسفالت میشوند.

وی درپایان عنوان داشت، از همه تقاضا دارم در خصوص پرداخت عوارض با شهرداری همکاری وتعامل داشته باشندواز تجهیزات ولوازمی که در سطح شهر وجود دارد صیانت وحفاظت کنند.