پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 مرداد 1398 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 58211

پس لرزه های یک انتصاب در کهگیلویه/اقدام غیرقابل قبول ۲معاون فرمانداری شهرستان کهگیلویه /به جای مانع تراشی اتابک را کمک کنیم

با انتصاب علیرضا اتابک بعنوان فرماندار جدید شهرستان کهگبلویه هرچند معمای ۱۵ماهه اداره این دستگاه تعیین تکلیف شد اما واکنش های مختلفی نیز در پی داشته است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

با انتصاب علیرضا اتابک بعنوان فرماندار جدید شهرستان کهگبلویه هرچند معمای ۱۵ماهه اداره این دستگاه تعیین تکلیف شد اما واکنش های مختلفی نیز در پی داشته است.

برخی چهره ها از این انتصاب استقبال کرده اتد و برخی چهره ها عمدتا در اردوگاه اصلاح طلبان ساز مخالف زده اند.

اما در این بین اقدام غیر قابل قبول ۲معاون فرماندار کهگیلویه امروز ببش از همه حاشیه ها خبرساز شد.

ابراهیم خنجری مرد آرام واخلاق مدار این روزهای عرصه سباسی کهگیلویه که  معاون سیاسی فرماندار میباشد  وتورج رزمجو معاون برنامه ریزی نیکبخت که از بخشداری سوق به این معاونت ارتقا یافته بود  به دلایلی که ببشتر بوی مخالفت با انتصاب فرماندار جدید می دهد استعفا کردند.

آزاد گذاشتن فرماندار جدید برای انتخاب افراد دلخواه در این ۲معاونت،تصمیمی احساسی و یا در راستای جناح سیاسی و اینکه خود را شایسته منصب فرمانداری دانسته اتد ازدیگر دلایلی است که در افکار عمومی و با تحقیق تیم خبری صدای جنوب غیراخلاقی و غیرقابل قبول عنوان شده است.

بی شک این دو معاون فرصت کافی برای استعفا در روزهای آینده داشتند و یا در نشستی با فرماندار جدید می توانستند عدم همکاری را اعلان کنند اما قطعا زمان و روش استعفای آنها  زیبنده نبوده است.

امروز و بااننخاب قطعی اتابک بعنوان فرماندار وظیفه نیروهای سیاسی کهگیلویه است که وی را یاری کنند و حداقل برای ابشان مانع تراشی نکنند زیرا کهگیلویه دیگر توان این همه نامهربانی و چنددستگی راندارد و همگان برای کاهش مشکلات مردم و توسعه کهگیلویه می بایست همدل و همگام شوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت