پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 مرداد 1398 ساعت 13:05:: شناسه خبر: 59475

انتقاد استاندار از وضعیت بازار مرغ/آقای کلانتری برای تغییر ۱ماه دیر است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در نشست ستاد تنظیم بازار استان اظهارکرد: تولید و تامین نیاز بازار مرغ استان با وضعیت مطلوب فاصله دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

حسین کلانتری ظهر پنجشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان، افزود: تولید و تامین نیاز بازار مرغ استان با وضعیت مطلوب فاصله دارد.

کلانتری با بیان اینکه باید از وضعیت موجود به سمت وضعیت مطلوب حرکت کنیم، عنوان داشت: باید به سمت تامین کامل نیاز بازار گام برداریم.

کلانتری گفت:از این تاریخ، ‌یکماه برای ایجاد تغییرات در بازار مرغ در نظر گرفته شده و اگر تغییری نشود، من تغییرات را شروع می کنم.

کلانتری تصریح کرد: باید نیاز مردم را تامین کنیم و این مهم با یک نرخ عادلانه و منصفانه برطرف می شود.

استاندار به طرح چندین راهکار برای ایجاد تغییر در بازار مرغ پرداخت و عنوان کرد: بازسازی و وارد مدار سازی واحد های فرسوده، تکمیل و افزایش ظرفیت واحد های فعال و فعال سازی ۵۵ واحد راکد مورد تاکید است.

کلانتری با اشاره به اینکه ما مدافع تامین سود عادلانه تولید کننده ها هستیم، اظهار کرد: ما از تولید منصفانه حمایت می کنیم، اما با واحد هایی که به فکر منافع شخصی هستند، مشکل داریم.

وی افزود: این انصاف نیست که یک مرغ اندازه گوسفند شده و بعد به بازار عرضه شود.

استاندار خواستار برنامه ریزی اصولی برای تامین مصرف سرانه مرغ شد.

کلانتری در ادامه با بیان اینکه باید تعیین تکلیف میدان تره بار در مرکز استان با حضور متولیان ظرف ۱۵ روز انجام شود، گفت: کنترل و تامین مناسب نیاز بازار ضروری است.

کلانتری با اشاره به نزدیکی به سال جدید تحصیلی، ساماندهی اصولی وتامین نیازها در این بخش را از دیگر اقدامات دانست.

کلانتری به برگزاری نمایشگاه های پاییزه اشاره کرد و اظهار داشت: توجه به برند های داخلی و مدیریت مناسب در این بخش لازم است.

برپایه گزارش صدای جنوب،متاسفانه در سالیان گذشته با مدیریت ضعیف در صنعت ومعدن شاهد به هم ریختگی بازار و فشار غیرقابل باوری برمردم هستیم اما حمایت های سیاسی تاکنون مانع تغییر در این سازمان شده است.

به هرحال باید دید که آیا زور استاندار به مدیریت ضعیف در سازمان صنعت ومعدن استان  می رسد یا حرف های کلانتری مثل دیگر مسوولان تاثیری بر ناکارامدی این مدیران ندارد.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت