پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 شهریور 1395 ساعت 16:06:: شناسه خبر: 6011

دبیر جشنواره فرهنگی و هنری دانشجومعلمان:

جشنواره تئاتر و سرود دانشجومعلمان کشور در یاسوج آغاز شد

دبیر جشنواره فرهنگی و هنری دانشجومعلمان در این مراسم گفت: ۳۱ گروه از دانشجویان پسر ۱۵ استان کشور در سه رشته تئاتر صحنه ای، تئاتر عروسکی و سرود در این جشنواره شرکت دارند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 بیست و ششمین جشنواره سرود و تئاتر دانشجومعلمان پسر دانشگاه فرهنگیان از سراسر کشور عصر پنجشنبه طی مراسمی در یاسوج مرکز استان کهکیلویه و بویراحمد آغاز شد.

به گزارش صدای جنوب دبیر جشنواره فرهنگی و هنری دانشجومعلمان در این مراسم گفت: ۳۱ گروه از دانشجویان پسر ۱۵ استان کشور در سه رشته تئاتر صحنه ای، تئاتر عروسکی و سرود در این جشنواره شرکت دارند.
سید کامران میرمعینی افزود: در این چارچوب ۱۰ گروه در رشته تئاتر صحنه ای، ۱۱ گروه در رشته سرود و ۱۰ گروه نیز در رشته تئاتر عروسکی رقابت می کنند.
وی ادامه داد: ۱۰۰ اثر در سه رشته تئاتر عروسکی، تئاتر صحنه ای و سرود دانشجومعلمان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که با پایش نهایی حدود ۳۱ اثر در این مرحله با هم به رقابت کرده و در پایان از ۱۲ گروه برتر تجلیل خواهد شد.
وی همچنین به برگزاری مطلوب جشنواره فرهنگی و هنری دانشگاه فرهنگیان اشاره و بیان کرد: دو دوره این رقابتها امسال در زمینه قرآن و عترت در ۱۸رشته و بخش علمی، ادبی، هنری و فناوری در۲۷ رشته در استانهای یزد و آذربایجان شرقی برگزار شده است.
دبیر جشنواره فرهنگی و هنری دانشجومعلمان گفت: بخش دختران این جشنواره ۱۵ شهریور جاری با معرفی برگزیدگان و گروههای برتر پایان یافت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت