پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 شهریور 1395 ساعت 02:06:: شناسه خبر: 6049

امام جمعه یاسوج:

شعار مرگ بر آل سعود هرگز فراموش نشود

حسینی بیان کرد: آل سعود به عنوان نوکر آمریکا و صهیونیسم از حامیان اصلی تروریست ها از جمله داعش بوده و جنایت های آن در کشور اسلامی یمن نیز بدتر از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه یاسوج گفت: شعار مرگ بر آل سعود باید همچون شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل هرگز از سوی ملت ایران و مسلمانان جهان فراموش نشود.

به گزارش صدای جنوب ،حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه یاسوج اظهار داشت: جانباختن زائران ایرانی و غیرایرانی در مناسک حج سال گذشته حادثه دلخراشی بود که دلیل اصلی بروز آن نیز بی تدبیری و بی کفایتی آل سعود است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب تاکنون بارها آل سعود را به دلیل این جنایت به چالش کشیده و به مسلمانان جهان نیز گوشزد کرده اند که برای مدیریت مناسک حج و حرمین شریفین چاره ای اساسی بیندیشند.
حسینی بیان کرد: آل سعود به عنوان نوکر آمریکا و صهیونیسم از حامیان اصلی تروریست ها از جمله داعش بوده و جنایت های آن در کشور اسلامی یمن نیز بدتر از جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان است.
وی عنوان کرد: جنایت های آل سعود در مناسک حج تنها منحصر به سال گذشته نیست و در سال ۱۳۶۶ نیز بیش از ۳۰۰ حاجی ایرانی شرکت کننده در راهپیمایی برائت از مشرکان توسط ماموران عربستان سعودی به شهادت رسیدند.
حسینی ابراز داشت: آل خلیفه اهل بحرین نبوده و مهاجرانی از دیگر کشورها هستند و تاکنون نیز جنایت های متعددی علیه ملت مظلوم بحرین مرتکب شده اند.
وی گفت: یکی از جنایت های آل خلیفه هتک حرمت عالم شیعی و رئیس نهضت اسلامی شیعیان بحرین شیخ عیسی قاسم بوده که جنایتی نابخشودنی و فراموش نشدنی است.
حسینی با تسلیت سالروز شهادت امام محمدباقر (ع)، اظهار داشت: این امام بزرگوار شکافنده علوم و دانش های مختلف بود و به همین دلیل نیز به باقرالعلوم شهرت داشت.
وی با اشاره به هشتم ذیحجه سالروز آغاز حرکت کاروان امام حسین (ع) از مکه به سوی کوفه، افزود: این حرکت آغاز قیام خونین و تاریخی امام سوم شیعیان جهان برای مقابله با طاغوت زمان بود و دین مبین اسلام را نیز برای همیشه بیمه کرد.
حسینی نهم ذیحجه روز عرفه را یادآور شد و بیان کرد: عرفه روز دعا، نیایش، تضرع، زاری و توبه به درگاه الهی است و ارزش و اهمیت والایی دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت