پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 21 شهریور 1395 ساعت 12:06:: شناسه خبر: 6094

فرماندارگچساران:

آمادگی ستاد بحران نقش موثری برای مقابله با هرگونه حوادث احتمالی دارد/تصاویر

رحیمی بیان کرد: برگزاری مانورهای منظم بدون اطلاع قبلی در ساعت صفر، در سنجش و ارزیابی عملکرد دستگاه های عضو مدیریت بحران نقش مهمی دارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

 فرماندار گچساران گفت: آمادگی اعضای ستاد مدیریت بحران و مردم این شهرستان نقش موثری در مقابله با هر گونه حوادث احتمالی و کاهش تلفات دارد.

به گزارش صدای جنوب، عبدالرحیم رحیمی روز یکشنبه در آیین برگزاری مانور ساعت صفر، ایجاد هماهنگی و سازماندهی دستگاه های اجرایی عضو ستاد مدیریت بحران شهرستان را از اهداف برگزاری این مانور اعلام کرد.
وی بیان کرد: برگزاری مانورهای منظم بدون اطلاع قبلی در ساعت صفر، در سنجش و ارزیابی عملکرد دستگاه های عضو مدیریت بحران نقش مهمی دارد.
رحیمی اظهار داشت: در این مانور سنجش توان نیروهای امداد در رویارویی با حوادث احتمالی و سرعت عمل نیروهای امدادی در نجات جان مصدومان مورد ارزیابی قرار گرفت.
رحیمی با بیان اینکه این مانور بدون اطلاع قبلی دستگاه های اجرایی این شهرستان برگزار شد گفت: برخی از دستگاه های خدمات رسان در ساعت مقرر در محل مورد نظر حاضر شدند.
وی تصریح کرد: آموزش، برگزاری مانورهای امداد و نجات تاثیر بسزایی در عملکرد بموقع اعضای این ستاد دارد.
فرماندار گچساران گفت: در این مانور تمام مراحل از قبیل زمان حضور، تعداد عوامل، تعداد خودروها و تجهیزات عملیاتی به کار گرفته شده ، ثبت و مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی ابراز کرد: اتفاقات گاز، تیم امداد و نجات هلال احمر، ماموران، آتش نشانی شرکت بهره برداری نفت و گاز، آتش نشانی شهرداری، اوژانس ۱۱۵، نیرو انتظامی (۱۱۰)، آب و فاضلاب روستایی، مخابرات و اداره برق نیز سرعت عمل خود را به نحو شایسته ای به نمایش گذاشتند.
وی تصریح کرد: برگزاری این چنین برنامه هایی موجب شناسایی نقاط ضعف و قوت مسئولان و عوامل عمل کننده در روبرو شدن با این گونه حوادث و رفع معایب خواهد شد.

انتهای پیام /*

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت