پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 شهریور 1395 ساعت 14:06:: شناسه خبر: 6166

جشنواره ملی ورزش های هوایی در یاسوج آغاز شد

افزون بر ۶۰ خلبان بخش خصوصی به مدت چهار روز از استانهای تهران، مشهد، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان و اهواز در این جشنواره حضور دارند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نخستین جشنواره ملی ورزش های هوایی با حضور هفت استان کشور در آیینی روز پنجشنبه در فرودگاه یاسوج اغاز شد.

به گزارش صدای جنوب مدیر فرودگاه یاسوج در آیین این جشنواره اظهار داشت: افزون بر ۶۰ خلبان بخش خصوصی به مدت چهار روز از استانهای تهران، مشهد، فارس، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان و اهواز در این جشنواره حضور دارند.
علی محسنیان اظهار داشت: حدود ۳۰ فروند انواع وسایل پرنده شامل بالن، پاراگرایدر، پاراموتور و هواپیماهای سبک در این جشنواره بر فراز استان کهگیلویه و بویر احمد پرواز می کنند.
وی افزود: جشنواره ملی ورزشهای هوایی با هدف معرفی جاذبه های گردشگری و اکوتوریسم طبیعی و ورزشی کهگیلویه وبویراحمد برگزار می شود.
وی ادامه داد: این جشنواره می تواند منشاء و نقطه تحولی در ورزش های هوایی کهگیلویه و بویر احمد و عاملی در معرفی و شکوفایی بیش از پیش جاذبه های بکر، طبیعی و منحصر بفرد این استان شود.
وی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این مدت با پرواز بر فراز شهرهای یاسوج و سی سخت صحنه های زیبا، بی بدیل و مفرحی را در این سرزمین رویایی و زیبایی ها تجربه خواهند کرد.
وی اظهار کرد: برپایی غرفه های صنایع دستی و آموزشی برای آشنایی با فرهنگ هوانوردی، انجام پروازهای نمایشی و تفریحی هواپیماهای مدل و بالگرد، هواپیماهای فوق سبک، پاراموتور، پاراگلایدر و بالن نیز در حاشیه برگزاری این جشنواره تدارک دیده شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این استان با داشتن بیش از ۳۰۰ جاذبه طبیعی، ۲ هزار و ۶۰۰ جاذبه تاریخی و فرهنگی و ۳۰۰ امام زاده واجب التعظیم مکان مناسبی برای گردشگران از اقصی نقاط کشور و حتی سایر نقاط مختلف جهان است.
محمود باقری اظهار داشت: با وجود این همه ظرفیت های طبیعی، تاریخی و منحصربفرد گردشگری اما هنوز امکانات و زیرساخت ها جوابگوی نیاز ارایه خدمات مطلوب به گردشگران و مهمانان در برخی ایام پرازدحام و شلوغ سال نیست.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: این استان به لحاظ ظرفیت های طبیعی ، گردشگری و وجود مناظر بکر و خدادادی همچون نگین زیبا و دیدنی در جنوب کشور محسوب می شود.
پژمان نیک اقبالی اظهار داشت: گردشگری و آب به لحاظ آمایش سرزمینی ۲ ظرفیت مهم در راستای توسعه این استان بشمار می روند. /تصاویر

۸۲۲۳۱۱۵۸-۷۱۰۱۹۰۳۰
۸۲۲۳۱۱۵۸-۷۱۰۱۹۰۳۲

۸۲۲۳۱۱۵۸-۷۱۰۱۹۰۳۱

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت