پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 شهریور 1395 ساعت 20:06:: شناسه خبر: 6241

هشدار دیرهنگام استاندار به مدیران صندلی پرست:

هیچ مدیری حق ندارد بدون هماهنگی استاندار و فرمانداران نمایندگان مجلس را همراهی کند

استاندار گفت:هیچ مدیری حق ندارد که بدون هماهنگی و در جریان قرار دادن استاندار و فرمانداران نمایندگان مجلس را در برنامه های بازدید و افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها همراهی کند.

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز یکشنبه ۲۸ شهریور ماه در نشست شورای اداری استان اظهارداشت: گاهی دیده شدهمه مدیران دستگاه‌های استانی با نمایندگان مجلس هماهنگی‌هایی برای افتتاح پروژه انجام می‌دهند اما با فرمانداران هماهنگ نمی‌شود، هیچ مدیری حق ندارد که بدون هماهنگی و در جریان قرار دادن استاندار و فرمانداران نمایندگان مجلس را در برنامه های بازدید و افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها همراهی کند.

به گزارش صدای جنوب،سیدموسی خادمی بیان کرد: مدیران مختلف دستگاههای اجرایی از این به بعد به این مساله توجه داشته باشند و با استاندار و فرمانداران شهرستانها هماهنگی کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کار بزرگی که مردم و مسئولان استان در استقبال ار رییس جمهور و هیئت دولت تدبیر و امید انجام دادند، خاطرنشان کرد: همه در رخ داد مهم فرهنگی، کنگره ملی ۱۸۸۰ سردار و شهید استان با تمام توان همکاری کنند تا به آبروی استان اضافه شود.

خادمی تصریح کرد: یکی از روسای قوا سخنران این کنگره ملی که از ۱۱ تا ۱۵ مهر ماه در یاسوج برگزار می شود، خواهد بود. در این کنگره باید به سمت محتوا حرکت کنیم و از هزینه های مصرفی کمتر کنیم.

وی ادامه داد: بازگشایی مدارس مهمترین مناسبت پیش‌رو است که همه ادارات و دستگاه‌ها در بازگشایی به موقع مدارس همکاری کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد سرشماری نفوس و مسکن را از برنامه‌های مهم در کشور و استان دانست و عنوان کرد: سرشماری مورد تأکید مقام معظم رهبری و رئیس جمهور است و اهمیت کار سرشماری بر کسی پوشیده نیست.

خادمی بیان کرد: دستگاه‌ها همه امکانات خود را برای انجام این سرشماری در اختیار دستگاه مربوطه قرار دهند، ضمن اینکه مردم اطلاعات دقیق و صحیح ارائه دهنالبته اطلاعات آنها محرمانه خواهد ماند و سوالی از درآمد آنها نخواهد شد .

وی با اشاره به تهیه و چاپ کتابچه عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دستگاه‌ها گزارشات خود را برای تدوین کتابچه عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید در استان ارائه دهند. دولت تدبیر و امید در سطح کشور و در این استان بیشتر در زمینه اطلاع رسانی و روابط عمومی ضعیف است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزاری باشکوه اربعین حسینی را در چند سال اخیر شورانگیز عنوان کرد و افزود: تاکنون از مجموع ۱۵۰ هزار نفر که در مراسم اربعین ثبت‌نام کردند ۱۸۵۰نفر از استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

خادمی با اشاره به هفته گردشگری در پنجم مهر ماه تصریح کرد: گردشگری اولویت توسعه استان بوده و ایجاد زیرساخت‌ها در این حوزه امری لازم و ضروری است که در سفر رئیس جمهور اعتباراتی به این بخش اختصاص داده شد.

وی با اشاره به هفته دفاع مقدس و نیروی انتظامی اضافه کرد: دستگاههای مختلف برنامه ریزی های لازم را برای برگزاری باشکوه برنامه های این دو هفته داشته باشند.

نظرات

  1. ناشناس گفت:

    به دیشموک نگاه کن

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت