پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 شهریور 1395 ساعت 15:06:: شناسه خبر: 6275

مدیرعامل شرکت پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس:

راه اندازی پتروشیمی دهدشت نقش مهمی در توسعه صنعتی کهگیلویه وبویراحمد دارد/ تعیین تکلیف پتروشیمی دهدشت بعد از گذشت ۱۰ سال

نژاد سلیم :به زودی مناقصه بین المللی پتروشیمی دهدشت برگزار خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل شرکت پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس با اشاره به تعیین تکلیف پتروشیمی دهدشت بعد از گذشت ۱۰ سال گفت: راه اندازی پتروشیمی دهدشت نقش مهمی در توسعه صنعتی کهگیلویه وبویراحمد دارد.

به گزارش صدای جنوب، عادل نژاد سلیم روز دوشنبه به همراه تاجگردون وهاشمی پور در بازدید از پتروشیمی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه با اشاره به فعالیت پتروشیمی بید بلند ۲ و پتروشیمی گچساران اظهارداشت: به زودی مناقصه بین المللی پتروشیمی دهدشت برگزار خواهد شد.
وی گفت: بعد از اجرای مناقصه طراحی مهندسی پایه پتروشیمی دهدشت نیز آغاز می شود.
نژاد سلیم با تاکید بر تجهیز کارگاه پتروشیمی دهدشت از سوی متولیان ذی ربط طی هفته جاری گفت: بیش از ۳۰ میلیارد ریال برای تجهیز کارگاه و ورک شاپ این پتروشیمی اعتبار نیاز است.
وی بهره برداری از پتروشیمی دهدشت، بیدبلند ۲ و گچساران را اولویت نخست این شرکت دانست و افزود: پیش بینی می شود طی سه تا چهار سال آینده پتروشیمی دهدشت به بهره برداری برسد.
نژاد سلیم تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال مستقیم ۳۰۰ تا ۴۰۰ نفر فراهم خواهد شد.
عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت از سال ۸۶ در زمینی به مساحت ۱۱۰ هکتار آغاز شد.
به گفته کارشناسان، پتروشیمی دهدشت با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن و اشتغالزایی ۲۴۰ نفر باید یکهزار روزه به بهره برداری می رسید.
پتروشیمی دهدشت در دشت چهار هزارو ۵۰۰ هکتاری کلاچو و در پنج کیلومتر دهدشت مرکز شهرستان ۱۳۲ هزار نفری کهگیلویه واقع شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت