پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 آبان 1398 ساعت 20:08:: شناسه خبر: 63049

مخالفت نماینده کهگیلویه بزرگ با افزایش قیمت بنزین/هاشمی پور:در اولین جلسه کمیسیون انرژی به این موضوع رسیدگی خواهد شد

نماینده کهگیلویه بزرگ درمجلس شورای اسلامی ضمن مخالفت با افزایش قیمت بنزین گفت:در اولین جلسه کمیسیون انرژی به این موضوع رسیدگی خواهد شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در واکنش به افزایش قیمت بنزین گفت : در کمیسیون انرژی هیچگونه لایحه یا طرحی در خصوص افزایش قیمت بنزین مطرح و مصوب نشد.
به گزارش صدای جنوب، عدل هاشمی پور ، افزود : با در نظر گرفتن  شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه و تورم های ایجاد شده به دلایل افزایش نرخ ارز و  تحریم های اعمال شده ،افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی به صلاح مردم نبوده  و  قطعا منجر به گرانی و تورم بیشتر خواهد شد .
هاشمی پور ادامه داد : قبل از تقدیم بودجه ۹۸ دولت به مجلس افزایش نرخ بنزین در کمیسیون انرژی مطرح شد اما مورد تایید قرار نگرفت و اکثر اعضا مخالفت خود را اعلام کردند.
وی گفت : دولت پیشنهاد افزایش قیمت بنزین و نحوه سهمیه بندی ان را به شورای  عالی هماهنگی اقتصادی  قوای سه گانه  که متشکل از سران سه قوه ،‌ اعضای کمیسیون‌ اقتصادی و بودجه  و تعدادی وزرا و معاونان تشکیل شده ، داده که مورد تصویب این شورا قرار گرفت .
هاشمی در پایان گفت : قطعا در اولین جلسه کمیسیون انرژی به این موضوع رسیدگی خواهد شد و بنده در شرایط فعلی از مخالفان افزایش قیمت حامل های انرژی هستم .تابناک

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت