پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 آذر 1398 ساعت 21:09:: شناسه خبر: 63367

۱۰۵ مددجوی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در روز جهانی معلولان صاحب خانه شدند

آیت الله افشارمهر در آئین بهره برداری از یک باب واحد مسکونی ۲معلولی در روستای سراب ننیز  گچساران اظهار داشت : ۱۰۵ مددجوی زیر پوشش این نهاد حمایتی امسال( در روز جهانی معلولان) صاحب خانه شدند.

صدای جنوب:

مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمدگفت : برای احداث این واحدهای مسکونی هفت میلیارد  و ۲۶۰میلیون ریال از محل اعتبارات بهزیستی و تسهیلات بانکی قرض‌الحسنه در کنار سهم آورده مددجویان تامین و هزینه شده‌است.

به گزارش صدای جنوب، آیت الله افشارمهر در آئین بهره برداری از یک باب واحد مسکونی ۲معلولی در روستای سراب ننیز  گچساران اظهار داشت : ۱۰۵ مددجوی زیر پوشش این نهاد حمایتی امسال( در روز جهانی معلولان) صاحب خانه شدند.

وی ادامه داد :  این تعداد واحدهای مسکونی برای ۲۲ خانواده ۲ معلولی و ۸۴ خانواده یک معلولی ساخته شده است.

افشارمهر بیان کرد: هم اکنون ۳۰۰ واحد مسکن مهر برای مددجویان زیر پوشش این نهاد حمایتی خریداری شده که پس از تکمیل به آنها واگذار خواهد شد.

افشار مهر تصریح کرد:  ظرف سه سال گذشته حدود ۳۰۰ منزل مسکونی مددجویان برای خانواده‌های ۲ معلولی و بالاتر در سطح استان احداث شده است.

وی تصریح کرد:  از مجموع حدود ۵۰۰ خانواده بالای ۲ معلولی در سطح استان تاکنون بیش از نیمی از آنها صاحب مسکن شده اند.

مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان تسهیلات پرداختی به مددجویان برای ساخت منازل مسکونی شهری حدود ۳۰۰ میلیون ریال و در روستاها نیز ۱۸۰ میلیون ریال بوده است.

رئیس اداره بهزستی گچساران اظهار داشت: ۱۱ باب واحد مسکونی امسال برای خانوارهای مددجوی دارای دو معلول ساخته شد.

سید مهران کشاورز گفت: به نمایندگی از این تعداد واحدهای مسکونی دو باب واحد در روستای سرابننیز و امازاده جعفر این شهرستان به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد: برای ساخت این تعداد واحد مسکونی ۱۸۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض و ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی بنیاد مسکن پرداخت شد.

کشاورز تصریح کرد: همچنین ۲۴ قطعه زمین در مناطق شهری و روستایی با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره راه و شهرسازی برای ساخت منزل مسکونی برای خانوارهای ۲ معلولی و بیشتر در این شهرستان اختصاص یافته است.

وی گفت: این میزان اراضی در قطعه های ۱۸۰ متر مربعی برای ساخت واحدهای مسکونی ۲ طبقه  ۴۸ خانوار دارای ۲ معلول یا بیشتر در نظر گرفته شده است.

 

22خانوار 2معلولی کهگیلویه و بویراحمد خانه دار شدند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت