پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 شهریور 1395 ساعت 16:06:: شناسه خبر: 6413

فرماندار کهگیلویه:

گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک ضرورت است

فرماندار کهگیلویه گفت: فرماندهان و رزمندگان ما به دنیا و امور دنیوی بی‌اعتنا بودند و به خاطر روحیه شهادت‌طلبی در راه خدا را افتخار می‌دانستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندار کهگیلویه در مراسم باشکوه رژه نیروهای مسلح وبه مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس ،این ایام را دفاع مشروع ملت ایران از استقلال جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمن به خیال واهی خود قصد براندازی نظام نوپایی را داشت که تازه شکل گرفته بود.

 علی پوزش تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه‌ای است که باید نسل به نسل و سینه به سینه منتقل شود به همین خاطر گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک ضرورت است.

پوزش دفاعی بودن را از ویژگی‌های بارز دفاع مقدس دانست و با اشاره به اینکه کشور ما آغازگر جنگ نبود، اضافه کرد: در برابر حمله دشمنان ایستادگی و از خود دفاع کردیم.

وی استقامت رزمندگان و فرماندهان در نبرد علیه دشمن را از دیگر ویژگی‌های این نوع دفاع برشمرد و گفت: رزمندگان ما هیچوقت از یاد خدا غافل نبودند.

پوزش افزود: شجاعت فرماندهان دفاع مقدس زبانزد بود و مروت و آزادمردی رزمندگان در مقابل شکنجه‌های ناجوانمردانه رژیم بعث دفاع ما را مقدس کرد.

فرماندار کهگیلویه تصریح کرد: فرماندهان و رزمندگان ما به دنیا و امور دنیوی بی‌اعتنا بودند و به خاطر روحیه شهادت‌طلبی در راه خدا را افتخار می‌دانستند.

پوزش مردمی بودن را از ویژگی‌های دیگر دفاع مقدس دانست و گفت: همه این ویژگی‌ها در کنار هم پیروزی را برای این ملت رقم زد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت