پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 دی 1398 ساعت 15:10:: شناسه خبر: 64334

هشدار انتخاباتی معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرداران/آدم خجالت می‌کشد به این شهرداری‌‌ها برود

عزیز فیلی با بیان اینکه خیلی از شهرداری‌های استان وارث ساختمان‌های نیمه‌تمام هستند، گفت: در بودجه سال آینده تکمیل ساختمان‌های شهرداری‌های استان تحت عنوان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری‌ها دیده شود چرا که برخی از شهرداری‌های استان وضعیت ساختمانی مناسبی ندارند و آدم خجالت می‌کشد به این شهرداری‌‌ها برود.

صدای جنوب:

معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شهرداران در مورد انتخابات هشدار داد.
به گزارش صدای جنوب، عزیز فیلی در نشست ظهر امروز با شهرداران شهرهای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: سال جاری علی‌رغم محدودیت‌ منابع اعتباری، مشکلات پرسنلی و سایر مشکلات، شهرداران ما توانمندی و تلاش قابل قبولی داشتند و اینکه خود آنها به کارهای انجام شده با وجود مشکلات اشاره نمی‌کنند نشانه حجب وحیا و ظرفیت بالای آنها است.
معاون امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: همه از مشکلات موجود باخبر هستند اما شهرداران ما این مسائل و مشکلات را با جان و دل خریدند و کار انجام شد و به جامعه و پیمانکار بدهکار هستند.
وی عنوان کرد: می‌پذیرم که مشکلات مانع پرداخت برخی منابع شده اما منابع دیگری به شهرداری‌های استان اختصاص یافت که قیر رایگان یکی از منابع غیر نقدی بود که از این محل افزون بر ۱۰ میلیارد تومان در شهر دهدشت و ۱۲ میلیارد تومان در شهر یاسوج کار شد.
این مسوول بیان کرد: شهر جدید بوستان باشت هنوز شهر نشده مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان برای توسعه گردشگری آن اختصاص دادیم و این کمک‌ها در راستای توسعه بخش گردشگری به شهرستان دنا و شهر سی‌سخت هم انجام گرفت.
فیلی عنوان کرد: برای اولین بار از محل منابع سیل مبلغ ۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آتش‌نشانی اختصاص و تجهیزات مورد نیاز خریداری شد که ای کاش شهرداران علاوه بر اینکه به کمبود منابع و اعتبارات اشاره کردند خدمات را هم طرح می‌کردند.
معاون امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: فشار روی شهرداری‌ها زیاد است اما هر کمکی که از دستمان برآمد انجام دادیم، ضمن اینکه اگر لایحه درآمد پایدار شهرداری‌ها پس از سال‌ها در مجلس یه تصویب برسد درآمد شهرداری‌ها معلوم  مشخص خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات اسفندماه اشاره کرد و گفت: از شهرداران استان انتظار می‌رود در انتخابات بی‌طرف باشند آنها نقش پشتیبان را در انتخابات دارند اما مسائل، رفتار و گفتار شهرداران به نحوی نباشد که شائبه له یا علیه نامزد انتخاباتی خاصی مطرح شود، همچنین تجهیزات و امکانات شهرداری‌ها در اختیار کاندیدا قرار نگیرد.
این مسوول به حضور هفته گذشته معاون عمرانی وزیر کشور اشاره و با بیان اینکه در نشست با جمالی‌نژاد بر حمایت از طرح‌های و پروژه‌های بزرگ شهرداری‌ها تأکید شد، گفت: از فرصت ایجاد شده به نحو احسن استفاده شود.
فیلی با بیان اینکه خیلی از شهرداری‌های استان وارث ساختمان‌های نیمه‌تمام هستند، گفت: در بودجه سال آینده تکمیل ساختمان‌های شهرداری‌های استان تحت عنوان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری‌ها دیده شود چرا که برخی از شهرداری‌های استان وضعیت ساختمانی مناسبی ندارند و آدم خجالت می‌کشد به این شهرداری‌‌ها برود.فارس

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت