پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1398 ساعت 18:10:: شناسه خبر: 64732

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

رمز عبور از گردنه دشوار توطئه های شوم دشمنان نظام و انقلاب داشتن بصیرت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است

حجت الاسلام سید جواد خاضع پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: یوم الله ۹ دی با عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رمز عبور از گردنه دشوار توطئه های شوم دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب داشتن بصیرت و تبعیت از رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه است.

حجت الاسلام سید جواد خاضع پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: یوم الله ۹ دی با عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده است.

وی افزود: سال ۱۳۸۸ یک توطئه آمریکایی – صهیونیستی برای براندازی نظام و انقلاب و با همراهی عده ای فریب خورده در نقاط مختلف ایران اسلامی اجرا شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این توطئه به بهانه واهی و دروغین تقلب در انتخابات ریاست جمهوری شکل گرفت و طراحی آن نیز مربوط به چند سال قبل بود.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: درایت مثال زدنی رهبر معظم انقلاب، هوشیاری تحسین برانگیز ملت ایران و حضور به موقع آنان در صحنه سبب بی اثر شدن این توطئه در نهم دی ماه سال ۱۳۸۸ شد.

وی ابراز داشت: توطئه سال ۱۳۸۸ خسارت های چشمگیری در تمامی عرصه ها از جمله سیاسی، اقتصادی و علمی برای کشور و ملت ایران به دنبال داشت.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: این توطئه نیازمند کالبدشکافی، تحلیل، تبیین، مرور و بازخوانی هر چه بیشتر است.

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: می توان با عبرت آموزی و درس گرفتن از این توطئه اقدام به مدیریت بهتر توطئه های آینده دشمنان و مقابله مناسب تر با آنها کرد.

وی افزود: قشرهای مختلف ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد به ویژه نسل جوان همواره درصدد افزایش بصیرت و قدرت تحلیل خود باشند تا بتوانند توطئه های آینده دشمنان را به نحو احسن شناسایی و خنثی کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ نمایش قدرت ملت ایران و تأیید کننده صحت کامل انتخابات ریاست جمهوری بود.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: حضور گسترده و خودجوش ملت ولایتمدار ایران اسلامی در حماسه ۹ دی سال ۱۳۸۸ بر اساس احساس تکلیف، بصیرت، آگاهی و دشمن شناسی آنان بود و برای دفاع از نظام و انقلاب و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب انجام شد.

وی ابراز داشت: آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی امسال در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد ساعت ۱۰ صبح و به صورت راهپیمایی از میدان هفتم تیر تا انتهای خیابان طالقانی (چهارراه ولی عصر) این شهر برگزار می شود.

حجت الاسلام خاضع گفت: سخنران این آیین حجت الاسلام و المسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران است.

وی اظهار داشت: دعوت می شود که قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد همچون سال های گذشته حضور گسترده ای در آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی امسال در نقاط مختلف این استان داشته باشند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت