پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1398 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 65344

خطیب جمعه چرام:نشان ذوالفقار پر افتخارترین نشان نظامی ایران است که پس از انقلاب برای نخستین بار توسط رهبری به سرلشکر سلیمانی اعطا شد/انتقام حاج قاسم و ابومهدی مهندس را با فتح قدس خواهیم گرفت و جهان بدون آمریکا را تجربه خواهیم کرد/ انتقام خون شهید حججی حذف و نابودی داعش بودوانتقام خون شهید قاسم سلیمانی فتح قدس و نابودی اسرائیل خواهد بود+تصاویر

انتقام خون شهید حججی حذف و نابودی داعش بود،انتقام خون شهید قاسم سلیمانی فتح قدس و نابودی اسراییل خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب از چرام؛حجت الاسلام سید نورالله افشار ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب که بهمن ماه ۱۳۸۹ درجهٔ سرلشگری را به سلیمانی اعطا کرد، در تقدیر از عملکرد قاسم سلیمانی از او به عنوان «شهید زنده» نام بردند،اظهار کرد:
سردار حاج قاسم سلیمانی در اسفند ماه ۱۳۹۷ از سوی فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای به دریافت نشان ذوالفقار مفتخر شد.
امام جمعه چرام،گفت: نشان ذوالفقار پر افتخار ترین نشان نظامی ایران است که پس از انقلاب برای نخستین بار توسط رهبری به سرلشکر سلیمانی اعطا شد،مقام معظم رهبری در پیام شهادت سپهبد سلیمانی ،او را چهره بین المللی مقاومت نام گذاری کردند.
وی،افزود: به برکت انفاس قدسی امامین انقلاب الگوی مقاومت ملت ها در منطقه شکل گرفت و از بهترین مصادیق مقاومت شهید سلیمانی بود،
جبهه نفاق و کفر اگر به اهداف خود نرسیدند و طبق نقل ترامپ هفت تریلیون دلار هزینه بی فایده در منطقه کردند چون روح مقاومت در بین ملت ها زنده شده است.
حجت‌الاسلام افشار،ادامه داد: محور مقاومت با این شهادت مستحکم تر خواهد شد،همانطور که شهادت عماد مغنیه و عباس موسوی جریان مقاومت حزب اله لبنان را قوی تر کرد.
و با اشاره به این مطلب که چرا آمریکا این خطای محاسباتی را انجام داد،خاطرنشان کرد:
چون از تفکر مقاومت و شهید سلیمانی ضربه های سنگینی خورده اند،حمله چند روز قبل آمریکایها به مقر حشد الشعبی و اتوبان قایم -بوکمال یکی از نقاط شکست دشمن را می رساند،تعبیر دشمنان مقاومت از این مسیر وصل عراق به سوریه و لبنان ، اتوبان سوزان است،این اتوبان محل ارتباط جبهه مقاومت برای نابودی رژیم صهیونیستی است.
خطیب جمعه چرام،ابراز کرد: شهادت هدیه خداوند به حاج قاسم بود و او به آرزوی دیرینه اش یعنی قرب جوار الهی و زنده بودن نزد پروردگار رسید،وظیفه ما زاری ، گریه و سست شدن نیست،بلکه این شهادت ما را آماده تر برای جهاد در راه خدا میکند،همانطور که شهادت شهدای انقلاب خباثت دشمنان را برای ملت ما ثابت کرد و انگیزه مبارزه را از اول انقلاب انگیزه ی بیشتری بخشید.
وی،تصریح کرد: سلیمانی نماد وحدت و اتحاد جهان اسلام بود و خون پاکش ان‌شاءالله افق های جدیدی را برای وحدت بیشتر جهان خواهد گشود،
انتقام حاج قاسم و ابومهدی مهندس را با فتح قدس خواهیم گرفت و جهان بدون آمریکا را تجربه خواهیم کرد.
خطیب جمعه چرام با بیان این مطلب که انتقام خون شهید حججی حذف و نابودی داعش بود،انتقام خون شهید قاسم سلیمانی فتح قدس و نابودی اسراییل خواهد بود.

                       

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت