پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1398 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 65371

خروش مردم انقلابی وبابصیرت شهرستان چرام درپی شهادت سردارشهیدحاج قاسم سلیمانی+تصاویر

مردم شهرستان چرام روز جمعه پس از شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با شرکت در راهپیمایی انزجار و خشم خود را از دولت امریکا اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب ازچرام،مردم شهرستان چرام روز جمعه پس از شرکت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با شرکت در راهپیمایی انزجار و خشم خود را از دولت امریکا اعلام کردند.
در این راهپیمایی زنان و مردان نمازگذار، مسیر مصلای حضرت ابوطالب (ع) تاتاانتهای خیابان شهیدمطهری را راهپیمایی کردند.
مردم شهرستان چرام در این راهپیمایی شعارهایی همچون “این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده”، “حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست”، “مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل” و “عزا عزاست امروز روز عزاست امروز مهدی صاحب زمان صاحب عزاست امروز” سر دادند.
مردم ولایت مدار چرام نیز همزمان با سراسر کشور به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران راهپیمایی کردند.
بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.
بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.
در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

          

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت