پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 بهمن 1398 ساعت 06:11:: شناسه خبر: 67076

برنامه‌های دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد با عنوان گرامی‌داشت سردار سلیمانی برگزار می‌شود

معاون امور عمرانی استاند ار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال با عنوان گرامی‌داشت و یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

صدای جنوب:

عزیز فیلی در نشست کارگروه‌های اجرایی ستاد دهه فجر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: استاندار در دهه فجر امسال برای افتتاح و کلنگ زنی طرح‌ها و دیدار با مردم در ۸ شهرستان استان بجز ۳ روز ۱۲، ۱۵ و ۲۲ بهمن حضور می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه لیست طرح‌های افتتاحی و کلنگ زنی به تفکیک شهرستانی بزودی به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ارسال می‌شود، عنوان کرد: طرح‌های مهم و کلانی افتتاح و کلنگ زنی خواهد شد و مدیران استانی و کشوری در آن حضور پیدا می‌کنند.

فیلی ابراز کرد: انتظار می‌رود مدیران اجرایی فرمانداران و کارکنان ادارات همراه مردم در برنامه‌ها دهه فجر حضور یابند و بهتر است که برنامه‌های امسال با عنوان گرامی‌داشت و یاد و خاطره سردار سلیمانی برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست افزود: ۲۲ کارگروه ستاد دهه فجر استان تشکیل و فعال شده‌اند و وظایفی از جمله بصیرت افزایی و روشنگری، تبیین خدمات و دستاوردهای نظام و انقلاب، پاسخ مناسب به سوالات و شبهات، تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی و حفظ و ارتقای وحدت ملی را بر عهده دارند.

حجت‌الاسلام سید جواد خاضغ با بیان اینکه رویکرد برنامه‌های دهه فجر امسال مردمی بوده و با محوریت نشاط افزایی و امید آفرینی برگزار می‌شوند، ادامه داد: امسال اولین سال گام دوم انقلاب بوده و اهمیت این موضوع باید بیشتر برای مردم بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی است و با عنوان حماسه حضور, عظمت ملت و تکریم سردار دل‌ها نامگذاری شده است.

امام جمعه موقت یاسوج یادآور شد: شعار دهه فجر امسال انقلاب اسلامی زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت