پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 بهمن 1398 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 67278

امام جمعه یاسوج:

جبهه مقاومت رژیم نامشروع اسرائیل را نابود می کند

امام جمعه شهر یاسوج بخش عمده‌ای از خطبه‌های امروز را به موضوع معامله قرن پرداخت و گفت: این اقدام یک تلاش به ظاهر در راستای صلح برای ماندگاری رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

صدای جنوب:

حجت‌الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۱ بهمن ۹۸ در مصلای امام خمینی شهر یاسوج با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی این دهه را به مردم استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک گفت.

امام جمعه شهر یاسوج ادامه داد: با پیروزی جمهوری اسلامی حاکمیت دینی در کشور برقرار شد و زمینه لازم برای تربیت دینی در کشور فراهم گردید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به ظلم و استبداد خاندان پهلوی اشاره کرد و گفت: آن‌ها علنا دین‌ستیز بودند و روحانیت را در کشور سرکوب می‌کردند؛ ملت این وضعیت را تحمل نکرد و علیه آن‌ها شوریدند و سرنگون کردند.

حسینی به اهداف رژیم پهلوی از جمله بی‌هویت کردن ملت ایران اشاره کرد که ملت در برابر این هدف پهلوی ایستاد و قیام کرد تا ولنگاری اخلاقی در مملکت نباشد.

وی به روی کار آمدن جمهوری اسلامی و همزمان با آن پیشرفت های کشور در حوزه‌های مختلف اشاره کرد که روز به روز دامنه این پیشرفت‌ها بیشتر می‌شود و عقب‌ماندگی ایران در دوره پهلوی جبران گردید.

امام جمعه شهر یاسوج بخش عمده‌ای از خطبه‌های امروز را به موضوع معامله قرن پرداخت و گفت: این اقدام یک تلاش به ظاهر در راستای صلح برای ماندگاری رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

وی به جعلی و نامشروع بودن رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: با همه اقداماتی که به نفع رژیم غاصب انجام می‌شود اما به زودی از صحنه روزگار محو خواهد شد و آن قدر توانایی در جبهه مقاومت  وجود دارد که این رژیم نامشروع را نابود کنند.

حسینی از نفرت عمومی در جهان اسلام نسبت به این اقدام اشاره کرد و گفت: به جز سران خود فروخته عربی همه جهان اسلام از این اقدام ناخشنود و متاثر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان در بخش دیگری از خطبه دوم نماز جمعه امروز ۱۱ بهمن شهر یاسوج به راهپیمایی ضد آمریکایی اخیر عراق هم پرداخت و گفت: این رفراندوم و راهپیمایی عراقی‌ها ثمره خون حاج قاسم سلیمانی بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت