پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 بهمن 1398 ساعت 14:11:: شناسه خبر: 67553

برخه، کشاورز و آرمین ،کدام یک گزینه نهایی اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ؟

یکی از کاندیداهای اصلاح طلب حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از جلسه مجمع اصلاحات این شهرستان با کاندیداهای اصلاح طلب خبر داد.

صدای جنوب:

یکی از کاندیداهای اصلاح طلب حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ از جلسه مجمع اصلاحات این شهرستان با کاندیداهای اصلاح طلب خبر داد.

به گزارش صدای جنوب، محسن آرمین گفت: شب گذشته (دوشنبه شب ۱۴ بهمن) مجمع اصلاحات کهگیلویه نشستی را با کاندیدهای اصلاح طلب حوزه کهگیلویه برگزار کرد و رزومه و سوابق آقایان برخه، کشاورز و اینجانب را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

آرمین ادامه داد: همچنین هر یک از کاندیداها به ارایه سوابق اجرایی، جریانی و برنامه های خود برای اعضای مجمع اصلاحات پرداختند.

وی بیان داشت: اعضا مجمع پس از شنیدن نظرات هر سه کاندیدای اصلاح طلب این حوزه، به کاندیداها گفتند که در طی روزهای آینده با رصد وضعیت شهرستانهای حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ، شرایط ملی و سیاست کلی اصلاح طلبان، موضع رسمی خود را اعلام می‌کنند.

این استاد دانشگاه و عضو شورای مرکزی حزب اصلاح طلب ندای ایرانیان در خصوص موضع خود برای انتخابات مجلس گفت: بنده تابع تصمیم جمعی اصلاح طلبان شهرستان هستم و خود را ملزم به تمکین از سیاست مجمع و شورا و اصلاح طلبان در استان و کشور می دانم.افتو نیوز

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت