پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 مهر 1395 ساعت 13:07:: شناسه خبر: 6805

آیت الله ملک حسینی در سومین روز کنگره شهدا:

حفظ حجاب و عفاف حرف شهیدان است/ما گم شده هستیم ، وظایف خودمان را دریابیم

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دغدغه‌های شهدا حفظ دین، توحید، حاکمیت اسلام، سرکوبی استکبار و تحقق عدالت بوده است و باید با هدایت الهی این امر در هستی تحقق شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دغدغه‌های شهدا حفظ دین، توحید، حاکمیت اسلام، سرکوبی استکبار و تحقق عدالت بوده است و باید با هدایت الهی این امر در هستی تحقق شود.

به گزارش صدای جنوب ،آیت الله  سید شرف الدین ملک حسینی صبح امروز در سومین روز اجلاسیه شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد که به نام شهدای روحانی نامگذاری شده است، اظهار کرد: این کنگره به نام پاسداشت شهدا بوده، اما حقیقتاً باید بپذیریم پاسداشت ماه بوده که عاملی برای نجات انسان‌ها است. شهدا در راه خدا رفتن پس خدای متعال آنان را پاس می‌‎دارد و هرگز نتیجه اعمالشان نابود نمی‎شود و گم شده ما هستیم که باید در این کنگره‌ و یادواره شهدا رسالت و وظایف خود را دریابیم و پیدا کنیم.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه شهدا با ثبات قدم نقش خود را ایفا کردند، افزود: اگر شهدا با ما سخن می‌گفتند وصیت آن‌ها به ما‌ها حفظ انقلاب، نماز و ایستادن در برابر آمریکا و دشمنان و عفاف و حجاب بود.
ملک حسینی در ادامه با اشاره به اینکه حیات خوردن و خوابیدن نیست، حیات اندیشیدن است، بیان کرد: این حیات نباید مجازی باشد بلکه باید حقیقی باشد.

وی افزود: شهید به معنای خون دادن نیست شهید یعنی دیدن و حضور است. خون دادن مقدمه شهادت است و این شهید رفت تا بماند و از برکات خداوند استفاده کنند.

نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: رسالت امروزی ما نقش آفرینی در مسیر شهدا بوده و باید کنگره شهدا فرصتی برای تجلی حضور منتظران جهت ایفای نقش در عرصه هدایت باشد.

ملک‌حسینی با تاکید بر اینکه در یادواره شهدا باید خودمان را پیدا کنیم که آیا در مسیر اهداف الهی هستیم، اظهار داشت: حفظ دین و توحید، حاکمیت اسلام، سرکوبی استکبار، تحقق عدالت، شکل گیری حجاب و عفاف و انسانی زیستن انسان مهم‌ترین دغدغه شهدا بوده است.

وی تصریح کرد: شهدا در وصیت خود نسبت به حفظ اسلام، عبودیت انسان، غیرت کشیدن امام و رهبری، ایستادن در مقابل استکبار و عفاف و حجاب تاکید داشته‌اند که باید به آن عمل کنیم تا به رشد و تعالی برسیم. دغدغه شهدا حجاب و همچنین انسانی زیستن انسان‌ها بود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت