پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 بهمن 1398 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 68438

دهبانی پور تایید صلاحیت شد/معادلات انتخابات در کهگیلویه بزرگ پیچیده تر شد

رضا دهبانی پور گفت:به هیچ عنوان به نفع کسی کنار نخواهم رفت و تا آخر در صحنه رقابت خواهم ماند.

صدای جنوب:

رضا دهبانی پور مدیرکل سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ که در بررسی های قبلی رد صلاحیت شده بود در بررسی نهای شوریا نگهبان تاییدصلاحیت شد.

رضا دهبانی پور در گفت و گوی اختصاصی با صدای جنوب ضمن تایید این خبر گفت:با قدرت به عرصه انتخابات بر می گردم و امیدوارم که همگان در این زمینه کمک کنند و مرا حمایت نمایند.

وی افزود:هم از وزارت کشور و هم استانداری تماس گرفتند و خبرتایید صلاحیت بنده را اعلام نمودند.

وی افزود: بزودی ستادهای انتخاباتی خود را در حوزه انتخابیه راه اندازی خواهم کرد.
این فعال سیاسی کهگیلوه بزرگ در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد به دلیل کمبود وقت تبلیغات به نفع احدی از کاندیداهای انتخابات کناره گیری کند؟، اظهار داشت: به هیچ عنوان به نفع کسی کنار نخواهم رفت و تا آخر در صحنه رقابت خواهم ماند.

بنا بر گزارش صدای جنوب،بیانیه شب گذشته نیروهای اصلاح طلب کهگیلویه بزرگ و هم چنین بی طرفی محمود منطقیان و لاهوتی که در روزهای گذشته وامروز رسانه ای شده بود بنظر می رسد با حضور مجدد دهبانی در صحنه انتخابات دست خوش تغییر گردد.
ورود دهبانی از این جهت بر روند انتخابات می تواند تاثیر بگذارد که نیروهای اصلاح طلب را از حالت انفعال بیرون رانده و آنها را به تصمیم گیری مجدد وا خواهد داشت.

دهبانی از نیروهای اصلاح طلب و نزدیک به جریان محمود منطقیان است که در طی ماه های گذشته ویدیو هایی از این نامزد منتشر شده بود که در حضور منطقیان و دیگر حاضران در مورد ویژگی های نماینده مجلس سخن می گفت.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت