پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 بهمن 1398 ساعت 17:11:: شناسه خبر: 68474

حجت الاسلام موحد:

آنچه که در انتخابات اولویت دارد، آرامش است

سید محمد موحد در جمع مردم ایل نویی روستای دستگرد درباره چرایی احداث سد مارون گفت: در زمان مرحوم هاشمی رفسنجانی، کارشناسان اعلام کردند که امکان اینکه از سد کلات، آب به دشت کلاچو برسد نیست؛ اما بعضی ها می گویند موحد امتیاز سد کلات را به بهبهان فروخت.

صدای جنوب:

سید محمد موحد گفت: آنچه که در انتخابات اولویت دارد، آرامش است. وی با بیان اینکه ما آمده ایم برای مردم کار وتلاش کنیم شاید مشکلی از آنها حل شود، عنوان کرد: پس نباید بداخلاقی انجام باشد و حتی اگر در این راه کسی با من برخورد فیزیکی کرد نباید عکس العمل نشان داده شود واگر کسی عکس العملی نشان دهد به صراحت از او بیزارم.

وی با اشاره به سخن امام مبنی بر اینکه انقلاب ما انفجار نور بود، تصریح کرد: انقلاب انفجار نبود چرا که اقتدار و سربلندی را برای ایران به ارمغان آورد. موحد بیان کرد: باید در برابر انتخاب مردم سر تسلیم فرود آورد و به عنوان منشور انتخاباتی همواره به آن توجه داشت.
وی در ادامه به وضعیت سد کلات پرداخت و اظهار کرد: در نامه نگاری که با وزیر نیرو داشتم گفتم جاده دهدشت_ پاتاوه تنها راه نجات کهگیلویه بزرگ و اتصال جنوب به مرکز کشور است و اگر قرار است شیطنتی تحت عنوان سد کلات انجام شود، جلوی آن می ایستم.
وی افزود: ولی گفتم اگر واقعا بناست کاری برای مردم انجام شود، ما هم در خدمتتان هستیم.
موحد گفت: اجرای سد در بدترین شرایط نیاز به ۷_۸ سال مطالعه در ۳ فاز دارد.
وی عنوان کرد: گفتم اگر واقعا قرار است پروژه سد اجرا شود تا با کمک کارشناسنان مسیر دیگر برای جاده تعیین شود، اما گفتند ممکن است بعد از مطالعات سد به این نتیجه برسیم که اجرای سد مقرون به صرفه نیست.
موحد افزود: به آنها گفتم تحت هیچ شرایطی زیر این بار نرویم که جاده دهدشت_ پاتاوه متوقف شود و بعد از ۸ سال هم پروژه سد اجرا نشود.
وی عنوان کرد: در زمان مرحوم هاشمی رفسنجانی، کارشناسان اعلام کردند که امکان اینکه از سد کلات، آب به دشت کلاچو برسد نیست و قرار شد از آبریز، زمینه انتقال آب به کلاچو فراهم شود؛ اما بعضی ها می گویند موحد امتیاز سد کلات را به بهبهان فروخت.
موحد بیان کرد: اگر به تاریخ کلنگ زنی سد بهبهان مراجعه کنید، می بینید که به دوران نمایندگی من، ربطی ندارد.
وی افزود: راه برون رفت کهگیلویه از بن بست را جاده دهدشت _ پاتاوه دانست و تاکید کرد: بخاطر سدی که معلوم نبود اجرایی شود حاضر نشدم از امتیاز جاده بگذرم. موحد نجات از این بن بست را گام مهمی در توسعه برشمرد و گفت: خدا رو شاکرم که توانستم در این زمینه کاری انجام دهم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت