پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 بهمن 1398 ساعت 19:11:: شناسه خبر: 68788

کدام آماده باشم اجرایی نشده و یا به بهره برداری نرسیده است!!

همایش جمعی از ایل سادات امامزاده علی (ع)ومنسوبین با عدل هاشمی پور در دهدشت برگزار شد.

صدای جنوب:

سردار عدل هاشمی پور در همایش هم اندیشی جمعی از ایل سادات ومنسوبین  گفت:در گذشته اقداماتی  انجام شده اما به درستی از فرصت ها استفاده نشده است واگر برنامه ریزی درستی انجام می گرفت شاهد به غارت رفتن اب رودخانه مارون و کوثر نبودیم.
هاشمی پور گفت:اگر کار کارشناسی انجام می  گرفت معادن ما همچنان  پنهان نبودند.
وی افزود:باید کارهای زیربنایی و اساسی در کهگیلویه بزرگ صورت گیرد تا بتوانیم در جهت توسعه یافتگی قدم برداریم  در غیر اینصورت همچنان عقب مانده ایم

سردار هاشمی پور  ادامه داد:در سایر استانها از ظرفیت  های موحود نهایت استفاده می شود اما در کهگیلویه با وجود ظرفیت های موجود در زمینه آب زمین و..به دلیل بی توجهی و بی تفاوتی ها محرومیت زیادی وجود دارد.

هاشمی پور گفت:سد مارون ۲ مطالعات ان تمام شد و جاده دسترسی به این سد به مناقصه رفت.
هاشمی پور ادامه داد:با انتقال اب از سد ابریز به صحرای کلاچو و دشت های چرام شاهد جهش زیادی در اشتغالزایی هستیم.

وی بابیان اینکه می گفتند نمیتوان آب ازسدمارون برداشت کرد گفت:بارایزنی و جلسات زیاد۳۴۹ میلیون متر مکعب تخصیص حقابه از مارون گرفتم که متاسفانهدر ۳۰ سال گذشته این حقابه گرفته نشد و امروز زنان ما کارگر زمین های کشاورزی بهبهان هستند و بازهم ادعا می کنند که عزت باید به کهگیلویه برگردد واین عزتی است که می خواهد برگردد؟؟
هاشمی پور خطاب به منتقدان و هواداران گفت:اگر گفتم سد مارون اماده باش امروز این اقدامات صورت گرفت سال ایتده می بینید که صدها نفر نیرو در این سدها مشغول می شوند

وی با اشاره به آماده باش سد کوثر نیز گفت: طرح آبرسانی به چهار شهر  توسط قرارگاه خاتم در حال انجام است  و مخازن برای تامین آب پایدار چهار شهردهدشت سوق لنده وچرام احداث شده است.

کاندید شاخص انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:جاده اب حیات به ردیف بودجه سپیدار وصل بود و این بودجه را  جدا کردم ردیف دار شد که همین جا از حاج اقا بزرگواری در ساماندهی محور سادات باسوج تشکر میکنم.

وی تصریح کرد برای جاده دمه ۱۷ میلیارد قرارداد منعقد شده است.

سردارعدل هاشمی پور بابیان اینکه جاده ترانزیتی پاتاوه به دهدشت تا پایان سال عبور موقت خواهد داشت گفت:این پروژه ملی در نیمه اول سال آینده به بهره برداری کامل می‌رسد.

وی افزود:برای باند اضطراری فرودگاه دهدشت ۲۰ میلیارد تومان برای محوطه سازی در سفر  نوبخت در جریان سفر به روستای نهضت اباد قول گرفتم.

نماینده کهگیلویه بزرگ ادامه داد:همواره سرباز نظام و انقلاب و نوکر مردمم و هر حرفی به مردم زدم پای وعده خود ماندم و خواهم ماند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت