پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 بهمن 1398 ساعت 11:11:: شناسه خبر: 68971

کارخانه فراوری مواد معدنی در سرفاریاب احداث می شود

سید محمد موحد در سومین نطق انتخاباتی خود به سرفاریاب رفت .شهری که همواره در سال های نمایندگی این نماینده ادوار مجلس به نسبت سایر نقاط حوره انتخابیه ارای کمتری داشت ،اما موحد در سرفاریاب در این دوره  برای برگشت عزت کهگیلویه از حمایت مردم بخش سرفاریاب برخوردار است .

صدای جنوب:

سید محمد موحد در سومین نطق انتخاباتی خود به سرفاریاب رفت .شهری که همواره در سال های نمایندگی این نماینده ادوار مجلس به نسبت سایر نقاط حوره انتخابیه ارای کمتری داشت ،اما موحد در سرفاریاب در این دوره  برای برگشت عزت کهگیلویه از حمایت مردم بخش سرفاریاب برخوردار است .

در ابتدای این مراسم خانم  نمازی ضمن بیان مشکلات سرفاریاب حمایت بانوان بخش سرفاریاب راازحجت الاسلام موحد اعلام نمودند.
روکش از فرهنگیان پشته زیلایی نیز به نمایندگی از مردم این منطقه حمایت مردم پشته زیلایی را اعلام وگفت:رای پشته زیلایی در۲اسفند حجت الاسلام موحد است.

این برنامه با خواندن خیرمقدم وببانیه هایی ازسوی اقایان،کشاورز،دانشی، عبدالهادی خردمند و فتحعلی بزرگمهر آغاز شد.

نوبت به سخنرانی موحد که رسید جمعیت یک صدا وی را صدا زد و مردم با شعارهای صلی علی محمد یاوررهبر امد،دسته گل محمدی به شهر ماخوش امدی، موحد انقلابی صددرصد انتخابی/فینال جام حذفیه ،کاندید ما موحده /سناتور ،سناتور حمایتت می کنیم ،از کاندید شاخص کهکیلویه بزرگ استقبال کردند.

حجت الاسلام موحد نیزباقدردانی ازاستقبال گرم مردم سرفاریاب اظهارداشت:امروز روز تولدحضرت زهرااستواین روزرابه همه بانوان که در همه عرصه ها میدرخشند تبریک میگویم.

موحد گفت:مقایسه حضور امروز مردم سرفاریاب با گذشته نشان از تحولی است که نظیر ندارد.

وی افزود:چقدرتلاش شدکه بین سادات امامزاده علی و سادات رضاتوفیق فاصله بیندازندامااین همایش نشان دادانها ناکام مانده اند.

موحد تاکید کرد:مگرفراموش کردیم سرفاریاب جایگاه تصمیم گیری حوزه بویراحمد است وان نخبگان باید حاصل زحماتشان را ببینند.

وی سوابق ایل نویی را همراه با شهامت وبزرگی دانست و گفت:حرکت این دوایل سادات و نویی بی بدیل است و امیدوارکننده میباشد.

موحد گغت:موضع اعلام جریان ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی کشورواستان درحمایت از ما غرورافرین است و موحدبااغاز فعالیتش عدم توجه به مسایل عادی وبی ارزش بوده و بدانید  شعاع دیدموحدبه بلندای کوه نیر و کوه دنااست وهرچه برخی فریاد زدند که موحد کاری برای سادات نمی کند امادیدند بیشترین فریادموحد در اولین دوره مجلس ومقابل ریاست جمهوری مرحوم هاشمی حمایت ازایل نویی وسادات امام زاده علی (ع) بود.

وی تاکید کرد موحد به دولت امان نداد ودوباروزیر رااوردم و گفتند اجازه نمی دهیم دریلی درتنگ پیرزال کارکند ومن گفتم منم اجازه عبورلوله گازرانمیدهم.

وی ادامه داد:تسلیم انهانشدم وبه حول و قوه الهی این معزل حل شد ،بخشداری حل شد جاده و زیرساخت های مختلف حل شد اما الان چرااجازه بدهیم این معدن که اشتغالزااست به بندرماهشهر و سایر شهرها و جای دیگربرود اماجوانان سرفاریاب بیکارباشند.پس فراوری معدن و ایجاد کارخانه دردستورکارمااست.

موحد تصریح نمود:حوزه سرفاریاب در گردشگری ظرفیت دارد و باید به قطب گردشگری تبدیل شود.

نماینده ادوار تاکیدکرداین حوزه باید به جاده پاتاوه دهدشت متصل و عملیاتی گردد.

وی بابیان اینکه طرح های راکد سرفاریاب همچنان اببران سرفاریاب،وروستاهای فاقد اب وگاز دردستورکاروزمینه تکمیل انها فراهم خواهد شد گفت:نشان میدهم موحدعضوی از خانواده سادات وایل نویی است.

وی با قدردانی از حجت الاسلام بزرگواری بابت خدمات ایشان وسایرروحانیت و بزرگان این حوزه گفت:موحد درراستای اهداف شما حرکت خواهد کرد.

موحد خطاب به اصلاح طلبان گفت:چیزی که مهم است ولایت است و شمانقش اساسی را در این حوزه دارید و بنده از این همه همراهی شما جریان سیاسی قدردانی میکنم و هیچگاه در زمینه تضعیف جایگاه جریانی قدم برنداشته ونخواهم برداشت.

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت