پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 اسفند 1398 ساعت 00:12:: شناسه خبر: 70157

بسیج تمامی امکانات بهداشت و درمان لنده برای مقابله با ویروس کرونا

رئیس شبکه بهداشت و درمان لنده گفت: شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تمام نیروهای خود در همه حوزه ها را برای مقابله با ویروس کرونا بسیج کرده است.

صدای جنوب:

نورمحمد نعمتی اظهارداشت: جهت مقابله با کرونا ویروس همه اماکن عمومی، ادارات، بانک ها و مساجد روزانه از سوی واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان لنده ضدعفونی می شوند.

وی باتاکید بررعایت بهداشت محیط برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا گفت: در این راستا اماکن، ناوگان حمل و نقل عمومی نیز ‌به صورت مستمر ضدعفونی می‌شوند.

نعمتی تعطیلی سه شنبه بازار، جمع آوری و ساماندهی اقلام انتقال ویروس کرونا مثل قلیان‌ سراها و گالری لباس های محلی را از دیگر برنامه‌های شبکه بهداشت و درمان لنده اعلام کرد.
وی شستشو و ضدعفونی وسایل ورزشی و تفریحی در پارک‌ها،صندلی‌ها و آلاچیق‌ها، وسایل بازی و ست‌های ورزشی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و کنترل آن را از دیگر برنامه ها روزانه این نهاد اعلام کرد.
نعمتی تصریح کرد: رعایت بهداشت فردی و عمومی مهمترین عامل در پیشگیری از این ویروس است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده حضور شهروندان در محل‌های شلوغ را یکی از عوامل انتقال ویروس دانست و گفت: شهروندان  از تردد در محل‌های پر رفت و آمد خودداری کنند و اقدامات غیر ضروری را کنار بگذارند.

نعمتی تصریح کرد:در شهر لنده همه مراسم ها و برنامه‌های عمومی و با تجمع خود را از جمله برنامه‌های بزرگداشت و همایش ها نیز لغو شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت