پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 23 اسفند 1398 ساعت 11:12:: شناسه خبر: 70699

جلوه های نوع دوستی دهدشتی ها/از اقدام جالب پرسنل زایشگاه بیمارستان امام خمینی(ره) تا حرکت خودجوش همسران کادر درمانی در تهیه ماسک

جمعی از پرسنل زایشگاه بیمارستان امام خمینی(ره) اقدام به تولید ماسک نمودند.

 صدای جنوب:

همانطور که پرستاران و کادر درمانی در خط مقدم مبارزه با  ویروس کرونا برای حفظ سلامت مردم هستند سایر کادر درمانی به صورت خودجوش اقدام به تولید ماسک کرده و به صورت رایگان به پرسنل و عموم مردم تحویل می دهند.

روزهایی که تب و تاب کرونا ایران را  فراگرفته،  کادر درمانی زایشگاه بیمارستان امام خمینی دهدشت  با برپایی کارگاه تولید ماسک آستین‌ها را بالا زدند تا در یک بسیج همگانی شاخ غول کرونا را بشکنند که در این زمینه این کادر درمانی داوطلبانه درحال تولید ماسک هستند.

از سویی برخی از همسران پرسنل شاغل در این بیمارستان نیز در محیط خانه اقدام به تهیه ماسک برای استفاده کادر درمانی با هزینه شخصی می کند که این نیز جای تقدیر دارد.

در اقدامی دیگر برخی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان پس از تایم اداری همراه باخانواده اقدام به تهیه شیلد می کنند که به شدت مورد نیاز کادر درمانی و پرستاران درگیر با بیماران کرونا در بیمارستان هست.

اگر چه اخباری مثل  احتکار ماسک و لوازم بهداشتی و ضد عفونی‌کننده در این شرایط قلب انسان را به درد می اورد اما  نوع دوستی و حرکت خودجوش بسیاری از مردم را نباید فراموش کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت