پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 فروردین 1399 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 71991

به همت سپاه فتح و کمک خیرین استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد

ارسال بیش از ۱۱ تن اقلام معیشتی و حمایتی به مناطق سیل زده استان کرمان

سرهنگ پاسدار ناصر صالحی اظهارکرد: بنا به تدبیر سردار فرمانده محترم سپاه فتح استان و کمک خیرین و مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۱ تن مواد غذایی و ۵۰۰ تخته پتو برای کمک به این مناطق ارسال شد.

صدای جنوب:

مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در شرایطی که همه استان ها ، ارگان ها در کشور در حال مقابله با ویروس کرونا هستند، جاری شدن سیل در کرمان و خساراتی که به بارآورده است سلامتی مردم این مناطق را بیش از پیش با تهدید روبرو نموده است.

سرهنگ پاسدار ناصر صالحی افزود: بنا به تدبیر سردار فرمانده محترم سپاه فتح استان و کمک خیرین و مردم همیشه در صحنه استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۱۱ تن مواد غذایی و ۵۰۰ تخته پتو برای کمک به این مناطق ارسال شد.

صالحی عنوان کرد: این اقلام شامل پتو، مواد غذایی کنسرو شده، ماکارونی، سویا، روغن، رب گوجه و … می باشد.

سرهنگ صالحی تأکید کرد: وظیفه ی انسانی ما ایجاب می کند حتی اگر خودمان در سختی باشیم، همواره به فکر هم وطنان و انسان های رنج دیده باشیم و به صورت ویژه آن ها را مورد حمایت قرار دهیم. ان شاء الله به لطف الهی و توجه امام زمان (عج) با یاری و همدلی مشکلات پیش روی کشور را پشت سر خواهیم گذاشت.

پیش از این به همت خیرین استان محموله ای ۴۰ تنی در اسفند ماه گذشته برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ارسال شده بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت