پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 فروردین 1399 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 73172

پیام تبریک مسئولین شهرستان لنده بمناسبت ولادت حضرت قائم (عج) نیمه شعبان

مسئولین شهرستان لنده در پیامی ولادت حضرت قائم (عج) ، نیمه شعبان را تبریک گفتند .

صدای جنوب

فرماندار شهرستان لنده با صدور پیامی فرارسیدن نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

نیمه شعبان خجسته زاد روز دوازدهمین ستاره پنهان آل محمد (ص) و نجات دهنده عالم بشریت است.

امام همامی که برقرار کننده عدل و داد در جهان بشری خواهد بود و تمامی مظلومان و ستمدیدگان و مسلمانان و دینداران جهان در انتظار ظهورش هستند و برای آمدنش دعا می کنند.

اینجانب، ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت را به محضر ملت شریف ایران تبریک عرض میکنم.

به امید آنکه هرچه زودتر چشمان منتظران ومشتاقان به دیدار و ظهور آن عزیز روشن و منور گردد.

سید خدادوست موسوی
فرماندار لنده

*********

پیام تبریک امام جمعه محترم شهرستان لنده

بسم الله الرحمن الرحیم
السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه…

نیمه شعبان روز شکفتن آخرین غنچه بوستان فاطمی، فرخنده ترین روز خلقت است.
سلام برمهدی، خورشیدجانها وامید انسانها.

اکنون که جهان بیش از هر زمان دیگری، در تب انتظار یگانه منجی خود می سوزد و انسانیت، ظهور پرچمدار حکومتی فراگیر و عادلانه را انتظار می کشد، لازم است در عصرغیبت، با انتظار فرج که بالاترین عبادات است،همراه با اصلاح خود وجامعه و مبارزه با ستم وفساد، زمینه ساز حکومت جهانی حضرتش باشیم واز درگاه خدا ظهورش را طلب کنیم.
در تقویم کشور ما این روز، روز تجلیل از سربازان گمنام است.
امنیت ،آرامش و اقتدارمثال زدنی ایران در برابر دسیسه ها و دشمنان خون آشام و بی رحم،حاصل خون شهیدان، فداکاری ایثارگران و جانبازان و تلاش دائم مجموعه های خدوم،هوشیار و موقعیت شناس نیروهای نظامی،انتظامی، اطلاعاتی وامنیتی خصوصا سربازان گمنام امام زمان عج است که همواره با مجاهدت وتکیه برسلاح ایمان وعمل به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب،بسترسازامنیت برای ایجادرشد و توسعه ایران اسلامی بوده اند.
ضمن تبریک این عیدسعید به محضر این عزیزان و همه دلدادگان آل الله، امیدواریم سال جدید،آخرین سال غیبت امام عصر بوده و همه ما نیز، در زمره سربازان ویاریگران حضرتش باشیم ان شاءالله

سیدهدایت محمودی
امام جمعه شهرستان لنده

*********

بسم اللّه الرحمن الرحیم.
اللّهم صلی علی محمد و ال محمد و عجّل فرجهم.
نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا ،امید دل مستضعفان عالم، آقایی که بشریت تشنه ظهور او هستند و به انتظار او نشسته اند، امامی که برپاکننده عدالت و با وجود و ظهورش همه برکات نازل می شود، این روز مبارک را محضر مقدس نائب بر حقش رهبر معظم انقلاب ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله‌العالی و ملت شریف ایران و همه مستضعفان عالم تبریک عرض می کنم. روزی که در تقویم جمهوری اسلامی به نام روز سربازان گمنام امام زمان نامگذاری شد، سربازانی که امنیت و اقتدار و آسایش ملت ایران مدیون فداکاری و ایثار و تلاشهای مخلصانه این عزیزان می باشد، این روز را به سربازان گمنام امام زمان ‌(عج) تبریک می گویم و گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای حریم امنیت کشور و درود میفرستیم به روان پاک شهیدان. از خدای متعال تعجیل در فرج امام زمان را خواهانیم و امیدواریم ما را به سربازی قبول بفرمایند.یا مهدی ادرکنی…اللّهم عجّل لولیک الفرج.

سید محمود الهی نیا

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان لنده

********

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده به مناسبت نیمه شعبان

میلاد مسعود یگانه منجی عالم بشریت، حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداه) را به تمامی منتظران‌ حضرتش، به ویژه مردم خوب شهرستان لنده تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت را خواستارم.

نیمه شعبان به برکت وجود دوازدهمین‌ اختر درخشان سپهر امامت و ولایت، یکی از خجسته‌ترین و پر برکت‌ترین اعیاد مسلمانان و فرصت معنویِ ارزشمندی برای ارتباط بیشتر با خالق هستی و کسب برکات الهی است.

امسال با توجه به شیوع کرونا و برای حفظ سلامت مردم، این عید خجسته را در جمع خانواده ها جشن می گیریم.

همچنین در این عید خجسته از درگاه حضرت احدیت برای سربازان گمنام امام زمان (عج) که درعرصه بهداشت و درمان ایثارگرانه و خستگی ناپذیر برای مبارزه با ویروس کووید ۱۹ در حال فعالیت هستند آرزوی سلامتی داریم و ان شاله با توکل به خداوند و توسل به امام زمان (عج) امیدواریم هر چ زودتر کرونا را شکست دهیم.

نورمحمد نعمتی
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده

********

پیام تبریک رئیس اداده بهزیستی شهرستان لنده

“مطلع ماه شعبان مصادف است با میلاد سه گوهر تابان که هر کدام دریایی از معنا هستند و خرسند کسانی که چون غواص در این دریاهای پر معرفت توشه ای از حقیقت را بر می دارند.

نیمه شعبان عید بزرگ مسلمین جهان و میلاد یگانه پاسدار حریم اسلام ناب محمدی(ص) است که ندای اللهم عجل لولیک الفرجش در جای جای ایران اسلامی طنین انداز شده و ملت مسلمان ایران با الهام از سیره پاک آن امام همام این عید بزرگ را گرامی می دارند.

بدینوسیله ضمن تبریک این عید سعید به همه مسلمانان جهان و دوست داران و عاشقان واقعی صاحب عصر وزمان (عج)به ویژه مردم شهید پرور شهرستان لنده، کارکنان و جامعه هدف بهزیستی، امیدواریم با ساری و جاری کردن منویات امام زمان (عج) زمینه ساز ظهور ایشان بوده و در زمره سربازانش قرار بگیریم. اللهم عجل لولیک الفرج…

نور علی کاظمی

اداره بهزیستی لنده
*******

پیام تبریک رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده

*بسم الله الرحمن الرحیم*
مژده ای دل که شب نیمه شعبان آمد
بر تن مرده وبی جان جهان جان آمد
بانگ تکبیر نگر در همه عالم بر پاست
همه گویند مگر جلوه یزدان آمد

نیمه شعبان طلوع سپیده صبح انتظار ؛فرخنده ترین روز خلقت روز امید بشریت و ولادت مخزن سر کردگار است.
روزی که پیام مهربانی و مودت و دوستی در سایه ولادت امید مستضعفان وعدالت گستر جهان طنین انداز شد .او که با *میلادش* بوستان مقدس نبوی را آراسته و وجود مطهرش عرشیا را تسبیح گوی و فرشیان را در انتظار نشانده ودر انتظار ظهور رسالت ناتمام انبیاء *حضرت مهدی موعود (عج)* چشم به راهیم تا با ظهورش شمیم عطر آگین و روح نواز صلح و آرامش را در جهان بگستراند وشب ظلمانی را به روشنی صبح امیدواری روشن کند.
سلام و درود خدا بر *مهدی موعود* که با ظهورش پایان انتظار استقرار حکومت عدل الهی وتطهیر زمین از کژیها و نا امیدها را به شیفتگان عدالت و طلیعه داران صلح ودوستی و منتظران قدومش نوید داد.
*اینجانب نیمه شعبان سالروز ولادت باسعادت حضرت صاحب الزمان (عج)* را به محضر *مقام معظم رهبری* ، ریاست محترم جمهوری ، همکاران عزیزم در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و شهرستان ها و اعضای شورای اداری شهرستان لنده ، خانواده های معظم شاهد و ایثارگر و مردم خوب و ولایت مدار شهرستان لنده و همه عاشقان و شیفتگان ولایت و امامت را تبریک و تهنیت عرض نموده واز خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک و فرخنده آن حضرت وهمچنین توفیق درک محضرش وخدمت گزاری در عصر ظهور ایشان را برای همه محبین ومسلمین جهان وعزت واقتدار روز افزون نظم مقدس جمهوری اسلامی و پیروزی وسر بلندی ایران اسلامی را مسئلت دارم.
*جهانشیر افراخته*
*رئیس بنیاد شهید وامورایثار گران شهرستان لنده*

******

پیام تبریک دهیار روستای مال ملا بمناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان

برچهره پر ز نور مهدی صلوات بر جان و دل صبور مهدی صلوات
تا امر فرج شود مهیا بفرست بهر فرج و ظهور مهدی صلوات
نیمه شعبان ولادت سراسر نور و پاکی، حضرت مهدی موعود(عج) و نقطه عطف اعیاد شعبانیه و پیام آور ظهور حضرت مهر و دوستی است که روزی با طلوع خود گرمابخش جهان و امید مستضعفان خواهدبود.
فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل گستر گیتی، امام المبین، حجت‌الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری ارواح العالمین له الفداء را به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مردم متدین و ولایتمدار شهرلنده ورستای مال ملا و همه منتظران آن حضرت تبریک عرض نموده، از خداوند متعال تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروزی و سربلندی همه مستضعفان عالم را مسئلت داریم.

جعفر محمدی

دهیار روستای مال ملا

*******

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت