پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 فروردین 1399 ساعت 12:01:: شناسه خبر: 73991

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد؛

کرونا باعث تعطیلی مدارس شد اماآموزش تعطیل نیست/آموزش مجازی ادامه دارد

هادی زارع‌پور با بیان اینکه علی‌رغم اینکه کرونا منجر به تعطیلی مدارس شده اما آموزش تعطیل نیست، گفت: شبکه‌های آموزش و شبکه چهار سیما آموزش دانش‌آموزان را در دستور کار قرار دادند و اثربخشی خوبی داشته است.

صدای جنوب:

هادی زارع‌پور با بیان اینکه علی‌رغم اینکه کرونا منجر به تعطیلی مدارس شده اما آموزش تعطیل نیست، گفت: شبکه‌های آموزش و شبکه چهار سیما آموزش دانش‌آموزان را در دستور کار قرار دادند و اثربخشی خوبی داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر آموزش از راه دور و آموزش مجازی در شرایط کنونی افزود: بیش از یک هزار کلیپ آموزشی توسط معلمان کهگیلویه و بویراحمدی تولید و بارگذاری شده، حتی دانش‌آموزانی که شرایط درسی آنها نسبت به سایر دانش‌آموزان بهتر بوده ورود کردند و به عنوان همیار معلم با ضبط فیلم‌های آموزشی آنها را در اختیار هم‌کلاسی‌های خود قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در پیام‌‌رسان ایتا کانال رسمی نصب کرده، عنوان کرد: سایت آزمون آنلاین در استان ایجاد شده که ظرفیت برگزاری آزمون از ۱۰ هزار دانش‌آموز وجود دارد.

این مسوول عنوان کرد: در حوزه مشاوره صدای مشاور را فعال کردیم که با ایجاد ارتباط میان خانواده‌ها در خصوص استرس و اضطراب دانش‌آموزان و سبک زندگی در قرنطینه به دانش‌آموزان مشاوره می‌دهند.

زارع‌پور به دیگر اقدامات آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: از ابتدای بیماری کرونا کمیته آموزش و پرورش مدیریت بیماری کرونا در استان و شهرستان تشکیل شد و  ۳۰ جلسه استانی و ۷ جلسه ویدئو کنفرانسی با وزیر و معاونین برگزار و مشکلات استانی را منعکس دادیم.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تدریس واحدهای درسی در شبکه آموزش گفت: بهترین و بزرگترین اقدامی که در راستای آموزش دانش‌آموزان صورت گرفت راه‌اندازی شبکه و اپلیشکن آموزشی شاد است.

این مسوول عنوان کرد: برای استفاده از ظرفیت این اپلیکشن تمامی مشکلات، موانع و کاستی در اجرای این برنامه را احصاء و به وزارت منعکس کردیم و وزارت آموزش و پرورش پاسخ داد که بخشی حل شده و بخشی هم در حال حل شدن است که البته رفع مشکلات زمان‌بر است.

وی با بیان اینکه بیش از  ۳۴۰ مدرسه ما موفق شدند در دوره ابتدایی عضو اپلیکشن شاد شوند که بیش از ۷۰ درصد مدارس مستقل استان را شامل می‌شوند، گفت:۳۵ درصد دانش‌آموزان در ۷۰ درصد فضاها درست می‌خوانند، ضمن اینکه ۴۰ درصد دانش‌آموزان به دلیل ضعف زیرساخت‌ها به شبکه اینترنت دسترسی ندارند و بسته‌های آموزشی، دروس نامه جزوات آموزشی، سی دی و… در نظر گرفته که راهبران آموزشی این بسته‌ها را به افرادی که دسترسی اینترنت ندارند تحویل و آموزش‌های لازم را ارائه می‌دهند.

وی در پایان با بیان اینکه تلاش‌های همکاران ما در شرایط کنونی چندین برابر گذشته است،خاطرنشان کرد: بر اساس بودجه بندی درسی تا اسفند ۷۰ درصد دروس دانش‌آموزان تدریس شده و ۳۰ درصد باقی مانده از طریق آموزش‌های مجازی و شبکه شاد انجام می‌پذیرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت