پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مهر 1395 ساعت 05:07:: شناسه خبر: 7428

در کلاس بین المللی/

هیئت تجاری روسیه وارد کهگیلویه و بویراحمد شد/سنگ تمام اتاق بازرگانی در میزبانی/تصاویر

کیانی‌پور افزود: با استفاده از همه پتانسیل‌ها تلاش شده است تا سازوکارهای این برنامه در کلاس بین‌المللی و در بهترین کیفیت ممکن انجام شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

هیئت تجاری از استان امسک روسیه با هدف مذاکره، تبادل نظر، سرمایه گذاری و همکاری متقابل وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

میزبانی وتشریفات خاص استقبال که توسط اتاق بازرگانی برنامه ریزی شده موردتوجه همگان قرارگرفته است.

به گزارش صدای جنوب، نظروف استاندار امسک استان کشور روسیه به همراه یک هیئت ۱۷ نفره از مقاماتی دولتی امسک و تجار این استان برای توسعه روابط اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری وارد استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه هیئت روسی از ۲۸ تا ۲۹ مهر در استان کهگیلویه و بویراحمد حضور دارند افزود: در این سفر علاوه بر دیدار با استاندار و بحث و بررسی راجع به چگونگی همکاری‌های اقتصادی ظرفیت‌های سرمایه گذاری در استان تبیین و از واحدهای تولیدی و زمینه‌های گردشگری بازدید می‌شود.

مجید محنایی با بیان اینکه این سفر در راستای توافق سفر سال گذشته هیئت تجاری و مدیریت استان کهگیلویه وبویراحمد به روسیه انجام می‌شود، افزود: محور حضور سفر هیئت تجاری روسیه در استان در زمینه ۳ کارگروه صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری است.

وی با بیان اینکه محتویات و برنامه‌های این سفر در راستای سفر  سال گذشته مسئولان استان به روسیه برنامه‌ریزی شده است، ابراز کرد: هیئت تجاری و اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست استاندار سال گذشته به استان امسک روسیه سفر کردند و چند روز آینده هیئت تجاری روسیه به ریاست استاندار امسک به استان کهگیلویه وبویراحمد سفر می‌کنند.

محنایی با تاکید بر اینکه هیئت روسیه در این سفر با سطح بالایی در استان حضور پیدا کرده‌اند، اظهار داشت: امید است در این سفر زمینه سرمایه‌گذاری در بخش‌های نفت و گاز، کشاورزی و گردشگری فراهم شود.

محنائی اظهار داشت: در راستای تقویت تبادلات، مراودات دو جانبه بین دو استان و با هدف برقراری ارتباط و همکاری‌های بیشتر و در پاسخ به سفر سال گذشته دکترخادمی استاندار و هیات اقتصادی و تجاری استانمان به کشور روسیه این سفر انجام می‌شود.

وی عنوان کرد: نظروف استاندار امسک روسیه به اتفاق وزرای اقتصادی و کشاورزی و مواد غذائی استان امسک روسیه در صدر هیات ۱۵ نفره تجاری- اقتصادی در حوزه‌های تولید و نوآوری، توسعه کشاورزی، بیوتکنولوژی و بخش‌های صنعتی، مواد غذائی، پزشکی، گردشگری، گیاهان داروئی و… به کهگیلویه وبویراحمد سفر کرده‌اند.

محنائی تصریح کرد: در این سفر نمایندگان استان در خصوص قابلیت‌ها و راه‌های حضور تجار و بازرگانان کهگیلویه وبویراحمد و صدور محصولات و تولیدات استان به بازار امسک روسیه با مسئولان استان امسک گفت‌و‌گو می‌کنند.

اتاق بازرگانی پشتیبان اصلی هیئت تجاری روسیه

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی یاسوج گفت: هیئت روسی به سرپرستی استاندار امسک روسیه ظرفیت‌های تجاری و اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد را در زمینه‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت بررسی خواهند کرد.

 جبار کیانی افزود: در این سفر، استاندار امسک، وزیران اقتصاد و کشاورزی این استان، مدیرکل توسعه روابط بین الملل، مشاور عالی رئیس، هشت بازرگان و صاحبان صنایع، یک نفر از شرکت‌های فعال در حوزه ساخت و ساز و چهار نفر از مقامات کنسولگری روسیه در اصفهان حضور خواهند داشت.

وی تصریح کرد: فعالان اقتصادی این هیئت در زمینه‌های صنایع کشاورزی، غذایی، گیاهان دارویی بهداشتی و ساخت و ساز با فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد و بخش دولتی به رایزنی خواهند پرداخت.

کیانی بابیان این‌که این هیئت به مدت دو روز در استان حضور خواهند داشت، ادامه داد: روز نخست به مذاکره‌های رو در رو با مسئولان ارشد دولتی و بخش خصوصی و روز دوم به بازدید از واحدهای موفق تولیدی استان و دارای ظرفیت همکاری پرداخته می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی یاسوج خاطرنشان کرد: همه هزینه‌ها و برنامه‌ریزی این سفر توسط اتاق بازرگانی و بخش خصوصی انجام گرفته است.

کیانی‌پور افزود: با استفاده از همه پتانسیل‌ها تلاش شده است تا سازوکارهای این برنامه در کلاس بین‌المللی و در بهترین کیفیت ممکن انجام شود.

*میزبانی وتشریفات خاص استقبال که توسط اتاق بازرگانی برنامه ریزی شده موردتوجه همگان قرارگرفته است.

تسنیم

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت