پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 اردیبهشت 1399 ساعت 04:02:: شناسه خبر: 75391

توصیه‌های لازم در مورد سهام عدالت به مردم کهگیلویه و بویراحمد

مدیرعامل سهام عدالت کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد: سود بلندمدت بازار سهام عدالت از همه بازار‌ها و حتی بورس بیشتر است و مردم این سهام را نفروشند.

صدای جنوب:

مدیرعامل سهام عدالت کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد: سود بلندمدت بازار سهام عدالت از همه بازار‌ها و حتی بورس بیشتر است و مردم این سهام را نفروشند.

عباسی، مدیرعامل سهام عدالت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مهلت یک ماهه برای انتخاب روش سهام داری مستقیم یا غیرمستقیم گفت: در روش مستقیم مدیریت سهام و خرید و فروش آن با خود سهام داران است و در روش غیرمستقیم سهام دار، مالکیت را به شرکت‌های سرمایه‌گذاری در بورس واگذار می‌کند.
وی افزود: برای انتخاب روش سهام داری نیازی به مراجعه حضوری نیست و از طریق فضای مجازی و به صورت رایگان انجام می‌شود.
مدیرعامل سهام عدالت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در حال حاضر هیچ گونه ثبت نام جدیدی برای سهام عدالت انجام نمی‌شود، ادامه داد: مردم مراقب افراد سودجو که به بهانه ثبت نام و یا تعیین روش سهام داری قصد کلاهبرداری دارند، باشند.
عباسی گفت: افرادی هم که روش سهام داری خود را انتخاب نکنند در سیستم مربوطه به صورت خودکار روش غیرمستقیم برایشان ثبت می‌شود.
وی با بیان اینکه مجوز توزیع عادلانه و فروش این سهام صادر شده است و قطعاً دارایی ۴۰ تا ۵۰ میلیونی یک خانواده ۴ تا ۵ نفره در این مقطع می‌تواند به لحاظ اقتصادی به آن‌ها کمک کند، به مردم توصیه کرد سهام خود را نفروشند.
مدیرعامل سهام عدالت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: دولت در ۳ سال گذشته برای هر سهم ۱۷۰ تا ۲۰۰ هزار تومان سود پرداخت کرد و این سود تا چند ماه آینده به ۷ یا ۱۰ برابر افزایش می‌یابد.
عباسی به مشمولان سهام عدالت توصیه کرد: فریب افراد سودجو را نخورند و سهام خودشان را به کسانی که سعی می‌کننداین سهام را به صورت وکالتی از آن‌ها خریداری کنند نفروشند و منتظر دستورالعمل بعدی مسئولان باشند.
وی با تاکید براینکه هم اکنون ۹۰ درصد مردم استان سهام عدالت دارند، گفت: نیم درصد سهام عدالت مردم استان مربوط به فولاد خوزستان از بزرگترین کارخانه‌های فولاد در کشور است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت