پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 آبان 1395 ساعت 08:08:: شناسه خبر: 7542

انتقاد ادامه دار مدیران کهگیلویه از صداوسیمای استان:

پخش برنامه های شاد در ماه محرم چه ضرورتی دارد

زمان افزود:تنها چند روز بعد از عاشورا دیگر نه از لوگوی عزاداری خبری است، نه برنامه ای و نه فیلمی ،انهم در استانی تمام شیعه که جای بسی تاسف است .

پایگاه خبری صدای جنوب:
مدیرمیراث فرهنگی ، صنایع دستی وگردشگری در گفتگو باخبرنگاران باردیگر از صداوسیمای استان انتقاد کرد.
سیاوش زمان اظهارداشت:وظیفه رسانه احیای فرهنگ عاشورا در جامعه است.

وی افزود:هر سال چند روز قبل از ایام محرم صدا و سیمای مرکز استان حال و هوای محرم می گیرد و با ورود به اولین شب عزاداری کاملا برنامه ها وحتی لوگوی تلویزیون به رنگ غم (ایام محرم )در می آید .

زمان بیان کرد:در چند روز مانده به تاسوعا-عاشورا چنان غرق در ماتم می شویم که گاهی آسیب جدول پخش نامناسب در برنامه ها را می بینیم و اما این روند ادامه داری نیست و به طور ناگهانی از شمایل قبلی در می آییم ، که بعد ازچندروز گویا در ماه محرم قرار نداریم .
سیاوش زمان افزود:تنها چند روز بعد از عاشورا  دیگر نه از لوگوی عزاداری خبری است، نه برنامه ای و نه فیلمی ،انهم در استانی تمام شیعه که جای بسی تاسف است .
مدیرمیراث فرهنگی بابیان اینکه نظام خونبهای شهیدان است و رسالت همه ما پاسداری از دین خداست یادآور شد:مسئولین باید در خصوص ارزش ها و آموزه های دینی حساس باشند و به انها اهمیت دهندزیرا معتقدیم دستورات اسلامی، در همه عرصه – از جمله صدا و سیما – رعایت شود و نسبت به حفظ ارزش‌های دینی حساسیت لازم وجود داشته باشد.

زمان باانتقادازمدیران صداوسیما گفت: لازم است صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های مفید و همسو با ارزش های اسلامی داشته باشد، اما متأسفانه، برخی از برنامه ها همچون پخش ترانه های شاد وبرنامه های بی محتوی ازسیمای دنا ضرورت و مناسبتی ندارد.
سیاوش زمان درپایان تاکیدکرد: باید بپذیریم که برخی از برنامه های این سازمان مورد تأیید اکثریت جامعه نیست و زمان آن رسیده مدیران متولی در رفع این کاستی ها گام بردارند.

نظرات

  1. رضا گفت:

    به فکر میراث فرهنگی استان باش که دارند جلوی چشمانتان غارتشان می کنند.
    صدا و سیما به اندازه کافی در ماه محرم برنامه متناسب با ماه محرم داشت لزومی نداره تا ی ماه بعد از محرم هم برنامه های غمناک پخش کنه

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت