پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 اردیبهشت 1399 ساعت 15:02:: شناسه خبر: 75961

در دومين نشست شوراي برنامه ‌ريزي و توسعه کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد

تخصیص اعتبار ۹۰۰ پروژه نیمه تمام در استان/چگونگی تامین اعتبار افزایش ۵۰ درصدی حقوق ادارات و دستگاه های اجرایی

صبح امروز دومین نشست شورای برنامه ‌ریزی و توسعه استان، در سال ۱۳۹۹ در ساختمان شماره یک استانداری برگزار شد.

صدای جنوب:

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: در اجرای بند (د) تبصره ۱۲ قانون بودجه سال ۱۳۹۹ و ماده ۲۱ ضوابط اجرایی قانون بودجه مذکور، با توجه به اینکه بخشی از منابع بودجه‌ ای دولت از طریق فروش اموال و دارایی‌های منقول و غیرمنقول مازاد دستگا‌ههای اجرایی تأمین می‌شود، به همین دلیل ضرورت دارد تا در این خصوص، کمیته‌ای تحت عنوان کمیته شناسایی فروش اموال و دارایی ‌های منقول و غیرمنقول مازاد دستگاههای اجرایی تشکیل شود.

علی سلحشوری، با اشاره به تعلل برخی دستگاههای اجرایی در جذب اسناد خزانه، عنوان کرد: ۳۶۳ میلیارد تومان اسناد خزانه در سال ۹۸ در بین دستگا‌ههای اجرایی استان توزیع شد که از این میزان، حدود ۱۶۴ میلیارد تومان جذب و ۱۹۸ میلیارد تومان جذب نشده است.

سلحشوری عنوان کرد: جذب اسناد خزانه توسط سازمان بازرسی، اقتصاد و دارایی، امور مالیاتی، فنی و حرفه‌ای، هواشناسی، کتابخانه‌های عمومی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، انتقال خون، هلال احمر، بهزیستی، منابع طبیعی، صنعت و معدن، شرکت برق و شهرداری سی‌سخت صفر بوده است، که دستگاههای اجرایی و ادارات استان باید جذب اسناد خزانه را سرعت دهند و تا پایان خرداد همه این اسناد را جذب کنند.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان،  با بیان اینکه در سال جاری ۶۱ میلیارد تومان بابت افزایش ۵۰ درصدی حقوق و غیره، به اعتبارات هزینه ‌ای استان افزوده شده است، اظهار داشت: ادارات و دستگاههای اجرایی باید این میزان اعتبار را از محل فروش اموال مازاد و صرفه‌ جویی در محل های دیگر تامین کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همچنین افزود: پاداش بازنشستگان و مابقی مرخصی کارکنان دستگاههای اجرایی که حدود ۹ میلیارد است، از طریق فروش اموال مازاد دستگاههای اجرایی تامین خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در این جلسه گفت: اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال جاری ۲۸۷ میلیارد مصوب شده که رشد ۸ و نیم درصدی نسبت به سال قبل داشته است.

سلحشوری در پایان گفت: حدود ۹۰۰ پروژه نیمه تمام در استان است که با ابلاغ اعتباراتی که مورد تاکید ریاست محترم جمهوری است بحث اعتبارات تخصیص خواهد یافت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت