پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 اردیبهشت 1399 ساعت 08:02:: شناسه خبر: 76442

واکنشی به سخنان بخشدار مرکزی چرام؛

آقای افسردیر! سیاست «تفرقه بینداز و حکومت کن» در شهرستان چرام جواب نمی دهد/استاندار و بازرسی به سخنان تفرقه افکنانه بخشدار مرکزی چرام ورود کنند

سخنان تحریک آمیز بخشدار مرکزی چرام در بازدید از جاده های عشایری این منطقه واکنش های متعددی به دنبال داشته که نیاز است استاندار محترم استان و بازرسی استانداری به این موضوع ورود نمایند.

صدای جنوب:

در روزهایی که کشور عزیزمان ایران و به تبع آن استان میدان همدلی و مواسات است و صحنه های یکدلی و اتحاد بیش ازهر زمانی به نمایش گذاشته می شود سخنان تحریک آمیز یکی از مدیران دولت در چرام سبب نگرانی شده است.

الیاس افسردیر که همواره در دولت های مختلف بر صندلی مدیریت جلوس کرده و خیالی آسوده داشته اینک که کم کم به پایان کار دولت نزدیک میشویم برای پوشاندن ضعف مدیریتی خود از حربه قدیمی تفرقه بینداز و حکومت کن استفاده کرده و به نوعی سعی کرده تا با عوام فریبی صندلی لرزان خود را که بیش از هرزمانی صدای لرزش آن به گوش می‌رسد حفظ نماید.

بی شک افسردیر بابیان سخنان تفرقه افکنانه سعی در  تشویش اذهان عمومی و بروز اختلاف بین مردم سرفاریاب و چرام کرده در حالی که هنوز همدلی و یکی بودن مردمان این دیار را علیرغم همه محرومیت ها باور ندارد.

در مطلبی به همین بهانه یکی از شهروندان چرامی به اظهارات بخشدار چرام واکنش نشان داد و مطلبی تحت عنوان  «بخشداری که دنبال دو قطبی کردن منطقه است» به این پایگاه خبری ارسال کرد .

 

جناب آقای افسردیر توزیع ناعادلانه ی بودجه در چه زمانی رخ داد و چرا در آن زمان و در جلسه ای که احساس کردید عدالت رعایت نمیشود واکنش نشان ندادید و سرپوش گذاشتید.

راه انداختن جنگ چرام و سرفاریاب و تشویش اذهان عمومی از بخشدار و نماینده دولت بعید است ، و اگر بازرسی استانداری در این رابطه وارد عمل نشود عواقب آتشی که از طریق دولت روشن شده در کارنامه شما بخشدار محترم به ثبت میرسد و پاسخگوی اظهاراتتان با دلایل محکم باشید .

در این زمینه اگر مدرکی دارید به رسانه ها ارائه دهید و نتیجه این تفرقه افکنی ها ممکن است جامعه را به سمت بی اعتمادی و نگرانیهای جبران ناپذیر سوق دهد .

از بازرسی استانداری استان کهگیلویه و بویر احمد و استاندار محترم خواهانیم که بخشدار مرکزی چرام را جهت شفاف سازی توزیع ناعادلانه و تبعیض صورت گرفته در حضور رسانه ها ملزم کند تا مشخص شود سرفاریاب سهم بیشتری از بودجه را دریافت کرده یا چرام ، و یا ادعای آقای افسردیر ادعایی بی اساس بوده و مقاصد دیگری از جمله جدایی سرفاریاب از چرام در میان بوده است .

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت