پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 خرداد 1399 ساعت 20:03:: شناسه خبر: 76965

با بدرقه مادر شهید مفقودالاثر « فضل الله خوید»؛

منتخب مردم بویراحمد،دنا و مارگون عازم بهارستان شد

ساده و صمیمی با بدرقه مادر شهید مفقودالاثر « فضل الله خوید» روشنفکر، منتخب مردم بویراحمد،دنا و مارگون برای خدمت به حوزه انتخابیه عازم بهارستان شد.

صدای جنوب:

مهدی روشنفکر، منتخب مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون؛ همچون روز نخست که ساده و بی‌آلایش، با حضور در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج و مقبره شهدای گمنام، استمداد قلبی از روح بلند شهدا طلبید و پا به کارزار انتخابات گذاشت. امروز هم به تنهایی و با بدرقه‌ی ارزشمند مادر شهید مفقودالاثر فضل الله خوید از گلزار شهدا روانه‌ی پایتخت، به منظور آغاز به کار مجلس یازدهم شدند.

چه زیباست دیدن این صحنه‌ها و الگوبرداری از سیره و منش شهدا و بزرگان دین!
ایشان به منظور جلوگیری از ازدحام جمعیت در شرایط خاص کشور و جهان، و پرهیز از ایجاد دردسر برای شهروندان و مردم حوزه انتخابیه‌ی خویش، این بار هم دست به اقدامی متفاوت زد.

مادر گرامی شهید خوید؛ که بیش از ۳۰ سال چشم به راهِ فرزندِ مفقود‌الاثر خویش است و سالهاست با هر تفحص و تشییع شهید، به امیدِ یافتن نشانی از فرزندش، اشکش جاری میشود، امروز با اشک شوق، یکی از اعضای خانواده‌ی سربلند شهدا را روانه‌ی خانه ملّت کرد و برای ایشان، موفقیت و سربلندی آرزو کردند.

براساس گزارش صدای جنوب، یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم خرداد آغاز و منتخبان استان غلام رضا تاجگردون، حجت‌الاسلام موحد و مهدی روشنفکر نمایندگی مردم رابعهده دارند که دعای خیر مردم استان پشت سر آنها خواهد بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت