پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 خرداد 1399 ساعت 12:03:: شناسه خبر: 77751

پیام تسلیت رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی«ره»و قیام خونین ۱۵خرداد

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

صدای جنوب:

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.
به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، در پیام مهندس فردین یزدانپناه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
تقویم تاریخ پرفراز و نشیب کشور ما در نیمه خرداد ماه، یادآور روزهای پر حادثه، غمبار و حماسی از جنس ایثار، شهادت و عروج ملکوتی خورشید جماران پس از سال ها مقاومت و هدایت است.
امروز به فضل الهی انقلاب اسلامی، این یادگار ماندگار امام راحل (ره) با رهبری داهیانه خلف صالحش، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی) دوران چهل ساله بلوغ خود را سپری کرده و مسیر روشنی را برای ساخت تمدن اسلامی با تکیه بر نیروی عظیم مردمی، در چارچوب علم و ایمان مشخص نموده است.
در این فرصت، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی را به مناسبت ۱۴ خرداد ماه، سالروز رحلت جانگداز آن پیشوای بزرگ تسلیت می گوییم و سالروز قیام ۱۵ خرداد ماه را نیز گرامی می‌داریم. امید آنکه بیرق سرافراز انقلاب اسلامی ایران که با خون بسیاری از مردم شریف این سرزمین به اهتزار درآمده است، توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)به دست پرامید آخرین منجی عالم بشریت برسد.
اینجانب ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) وشهادت یاران با وفایش در فاجعه قیام پانزده خرداد ۱۳۴۲ را به تمامی رهروان ولایت بخصوص جامعه مهندسی استان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و امید است با پاسداری از آرمان های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش از پیش تلاش نماییم.
فردین یزدانپناه
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت