پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 20 خرداد 1399 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 78324

درنشست کارگروه ارزیابی یکپارچه سازی شرکت آبفای استان مطرح شد؛

حذف پروژه‌های موازی و کاهش محسوس هزینه‌های عمرانی/ توسعه زیر ساخت ها

فیض اله پاسره در این نشست اظهار کرد: یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب به منظور حذف موازی کاری و بهبود خدمات رسانی به مشترکین در شهرها و روستاها انجام شده است.

صدای جنوب:
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز نشست کارگروه ارزیابی یکپارچه سازی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مدیرعامل و معاونین شرکت آبفای استان برگزار شد.
فیض اله پاسره در این نشست اظهار کرد: یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب به منظور حذف موازی کاری و بهبود خدمات رسانی به مشترکین در شهرها و روستاها انجام شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد استفاده هرچه بهتر از ظرفیت نیروی انسانی، روان سازی خدمات به مشترکین و کاهش هزینه های جاری را از مزایای یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب دانست و گفت: حذف پروژه های موازی و کاهش محسوس هزینه های عمرانی و توسعه زیرساخت ها از دیگر مزایای یکپارچه سازی است.
وی با بیان اینکه مزایا و چالش های پیش روی یکپارچه سازی باید با دقت هرچه بیشتر ارزیابی شود، تصریح کرد: قطعا با اجرای یکپارچه سازی چالش هایی نیز وجود دارد که با تلاش و هم افزایی برطرف شود.
پاسره ارائه آمار دقیق و علمی برای ارائه برنامه مدون را ضروری دانست و گفت: نگاه بنگاه داری اقتصادی و حاکم شدن این تفکر در بدنه شرکت آب و فاضلاب و در میان عامه مردم باید بیش از پیش تقویت شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت