پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 آبان 1395 ساعت 13:08:: شناسه خبر: 7836

رئیس بیمارستان شهید لواسانی:

درمان رایگان کودکان مبتلا به بیماری قلبی در بیمارستان شهید لواسانی/ پزشکان خیر دنیا در ایران عمل قلب انجام نمی دهند

تیم جراحی به مدت ۱۰ روز در ایران حاضر خواهد بود و آخرین اطلاعات خود در رابطه با درمان کودکان بیمار قلبی را در اختیار پزشکان ایرانی قرار خواهد داد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

سید علی جمالیان با اشاره به برگزاری کنگره علمی جراحی قلب کودکان در ایران گفت: قرار شده از روز ۱۰ آبان ماه یک تیم متخصص جراحی قلب متشکل از پزشکان سراسر دنیا در بیمارستان شهید لواسانی حاضر شوند.

به گزارش صدای جنوب به نقل از میزان رییس بیمارستان شهید لواسانی افزود: این تیم جراحی به مدت ۱۰ روز در ایران حاضر خواهد بود و آخرین اطلاعات خود در رابطه با درمان کودکان بیمار قلبی را در اختیار پزشکان ایرانی قرار خواهد داد.

وی با تأکید بر اینکه پزشکان ایرانی در درمان قلب کودکان از توانایی بالایی برخودار هستند، اظهار کرد: خوشبختانه پزشکان قلب ایران در درمان قلب اطفال بسیار موفق بوده و توانسته اند عمل های موفقیت آمیز زیادی داشته باشند.

جمالیان با اشاره به انجام برخی عمل های قلب در مدت زمان حضور پزشکان خارجی در بیمارستان شهید لواسانی خاطر نشان کرد: زمانی که پزشکان خارجی در ایران حاضر خواهند بود عمل های متعددی انجام خواهد شد اما تمام این عمل ها توسط پزشکان ایرانی انجام می شود.

وی ادامه داد: در صورتی که قرار باشد پزشکان خارجی در ایران عمل خاصی را انجام دهند باید مجوزهای لازم اخذ شود اما برای این اتفاق هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

رئیس بیمارستان شهید لواسانی در خصوص نحوه فعالیت پزشکان خیر دنیا اذعان کرد: نحوه فعالیت این پزشکان به گونه ای است که این افراد در کشورهای مختلف حاضر شده و آخرین یافته های خود در رابطه با درمان قلب کودکان را در اختیار پزشکان آن کشور قرار می دهند.

جمالیان با تأکید بر انجام رایگان عمل قلب کودکان در بیمارستان شهید لواسانی گفت: بیمارانی که دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند به صورت کاملا رایگان درمان می شوند و صاحبان سایر بیمه ها نیز که باید بخشی را به عنوان فرانشیز پرداخت کنند در صورت نداشتن تمکن مالی این مبلغ از آنها اخذ نخواهد شد.

وی افزود: در پی تفاهم صورت گرفته با یکی از بنیادهای خیریه که در حوزه سلامت فعالیت می کند مقرر شده هزینه درمان کودکانی که والدین آنها وضعیت مالی مناسبی نداشته باشند پرداخت شود.

رئیس بیمارستان شهید لواسانی در خصوص عمل های انجام شده طی ۱۰ روز با حضور پزشکان خیر دنیا در ایران تصریح کرد: در این زمان قرار است ۵۰ عمل انجام شود و بدون شک پزشکان خیر دنیا نیز به عنوان ناظر در این عمل ها حضور پیدا خواهند کرد.

جمالیان از اعلام امادگی بیمارستان شهید لواسانی به منظور پذیرش کودکان مبتلا به بیماری های قلبی خبر داد و تاکید کرد: در سراسر ایران اگر کودکی حضور دارد که مبتلا به بیماری قلبی است والدین او می توانند با مراجعه به بیمارستان شهید لواسانی و ارائه پرونده پزشکی کودک، مراحل درمان را به صورت رایگان طی کنند.

وی خاطر نشان کرد: درمان بیماری قلبی کودکان در بیمارستان شهید لواسانی تنها به ۱۰ روز حضور پزشکان خیر دنیا ختم نمی شود و پس از گذشت این مدت زمان نیز پذیرای کودکان با بیماری های قلبی خواهیم بود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت