پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 فروردین 1395 ساعت 20:01:: شناسه خبر: 787

عارف و فاطمه هاشمی به بهبهان می آیند:

لشکرکشی اصلاح طلبان بزرگ به بهبهان /ضرغامی در بهبهان تنها نیست

منابع آگاه از ورود افراد نام آشنای جریان اصلاحات مثل دکتر عارف و فاطمه هاشمی در روزهای آینده به بهبهان خبر میدهند تا تنور انتخابات را گرمتر و پرشورتر نمایند.

index

به گزارش «صدای جنوب» این روزها و با نزدیک شدن به دور دوم انتخابات دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه بهبهان هر دو کاندید مطرح سعی دارند تا از همه ابزارها و راه های موجود جهت برتری بر دیگری استفاده کنند.

آن طور که پیداست حوزه انتخابیه بههبان برای اصلاح طلبان و معتدلین از اهمیت ویزه ای برخوردار است و سران این جریانها در تلاشند تا محمود رضا ضرغامی را با حداکثر آرا به صندلی سبز بهارستان برسانند. ناگفته پیداست که محمود رضا ضرغامی بعد از اعلام اولیه شمارش آرا و کشیدن انتخابات پرتنش بهبهان به دور دوم با هماهنگی با چهره های مطرح در پایتخت برای کسب آرای حداکثری و حتی به میدان آوردن ان دسته از افرادی که در مرحله اول به هر نحوی در انتخابات شرکت ننمودند زمینه پیروزی خود را فراهم کند.

در همین راستا منابع آگاه از ورود افراد نام آشنای جریان اصلاحات مثل دکتر عارف و فاطمه هاشمی در روزهای آینده به بهبهان خبر میدهند تا تنور انتخابات را گرمتر و پرشورتر نمایند.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت