پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 آبان 1395 ساعت 23:08:: شناسه خبر: 7893

در جلسه شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد:

لزوم پوست اندازی در شوراهای شهرهای بزرگ استان/شهرداران با وظایف وجایگاه شوراها اگاهی ندارند

متاسفانه برخی از شوراها به دلیل عدم آگاهی از وظایف خود در حوزه‌هایی دخالت می‌کنند که ضرورتی نداشته و نباید دخالت کنند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امیررضا خوش‌آئین نماینده شهرستان کهگیلویه در شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بسیاری از مشکلات استان را عدم آگاهی مسؤولان خصوصا شهرداری‌ها و دهیاران با وظایف و جایگاه شوراها عنوان کرد و گفت: انتظار می‌رود آموزش دهیاران و شهرداران در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش صدای جنوب، خوش ایین  در ادامه  مشکلات دوره چهارم شوراها را عدم آگاهی شوراها از وظایف خود عنوان کرد و بیان داشت: متاسفانه برخی از شوراها به دلیل عدم آگاهی از وظایف خود در حوزه‌هایی دخالت می‌کنند که ضرورتی نداشته و نباید دخالت کنند.

خوش‌آئین بر ضرورت نهادینه کردن جایگاه شوراها در جامعه و آگاهی‌بخشی به وظایف شوراها تاکید کرد.

 نماینده مردم شهرستان چرام در شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این جلسه گفت: شوراهای شهرستان‌های بزرگ کهگیلوبه و بویراحمد نیاز به پوست‌اندازی دارند.

photogrid_1477955144526

حجت‌الله دبیقی نیز از عدم توجه به جایگاه شوراها گلایه کرد و گفت: متاسفانه در دولت تدبیر و امید آنگونه که انتظار می‌رفت به جایگاه شوراها توجه نشده است.

نماینده شهرستان چرام در شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تأکید بر اینکه دولت تدبیر و امید که تلفیقی از اندیشه دولت اصلاحات و دولت سازندگی است، گفت: انتظار می‌رفت نگاه ویژه‌ای به شوراها به عنوان نگاه مدنی داشته باشند.

دبیقی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: شخص رئیس جمهور به شوراها نگاه خوبی داشته و دارند ولی متاسفانه در کهگیلویه و بویراحمد به شوراها و نقش آن‌ها در جامعه کمتر توجه شده است.

وی با اشاره به وظایف و جایگاه شوراها در جامعه تصریح کرد: قانون الزام می‌کند که با نماینده مردم همکاری لازم صورت گیرد و حفظ حرمت شوند.

نماینده شهرستان چرام در شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظایف شوراها اظهار کرد: برخی از شهرداران نسبت به قانون جاری بین شوراها و شهرداران آگاهی ندارند.

دبیقی در ادامه تصریح کرد: در کهگیلویه و بویراحمد تعاملی ندیدیم و بیشتر تشاجر بوده است.

نماینده شهرستان چرام در شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به عملکرد و وضعیت برخی شوراهای شهرستان‌های استان اذعان کرد: برخی از شوراهای شهرستان‌های بزرگ استان نیاز به پوست‌اندازی و تجدیدنظر در انتخاب شوراها دارد.

وی در پایان تصریح کرد: انتظار می‌رود مردم در انتخاب شوراها توجه و دقت ویژه‌ای داشته باشند و افراد اصلح را انتخاب کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت