پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 خرداد 1399 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 79056

ادای دِین یکی از مدیران استان فارس به منتخب گچساران

جای سوال است در حالی که اعتبارنامه یک منتخب مجلس در حال تحقیق است؛ چرا یک مدیر غیربومی استان فارسی باید با انتشار پستی، به حمایت معنادار منتخب استان دیگری بپردازد؟ جز اینکه این شائبه را در اذهان ایجاد می‌کند که وی وامدار این فرد است. به گزارش خبرنگار صدای جنوب به نقل از فاطمه […]

جای سوال است در حالی که اعتبارنامه یک منتخب مجلس در حال تحقیق است؛ چرا یک مدیر غیربومی استان فارسی باید با انتشار پستی، به حمایت معنادار منتخب استان دیگری بپردازد؟ جز اینکه این شائبه را در اذهان ایجاد می‌کند که وی وامدار این فرد است.

به گزارش خبرنگار صدای جنوب به نقل از فاطمه خسروپور/سرویس سیاسی/ خبرگزاری فارس/شیرازموضوع جنجالی اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون این روزها به موضوعی  داغ در محافل سیاسی و رسانه‌ ای تبدیل شده است؛ موضوعی که به  دلیل شائبه‌ و ابهاماتی همچون رانت و نفوذ شبکه‌ای و فساد سازمان‌یافته ذهن‌های بسیاری را درگیر گرده است؛ البته موضوع این اعتبارنامه به‌عنوان یکی از آزمون‌های نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم در مبارزه با فساد تلقی می‌شود و اکنون باید دید پس از ارجاع پرونده وی به کمیسیون تحقیق چه اتفاقی می‌افتد؟

در پی رصد فضای مجازی در این بحث داغ، به پست اینستاگرامی حسن نوروزی، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس برخوردیم. لازم به یادآوری است که وی از مدیران غیربومی استان فارس محسوب می‌شود و پس از برادر این منتخب جنجالی با حمایت وی، سکان‌دار این سازمان شد.

در حالی پرونده اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است که مطالبه رهبر معظم انقلاب از ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی در مقوله مبارزه با فساد و به صورت ویژه فساد اقتصادی بارها و بارها تکرار شده است. 

حال سوال اینجاست که
چرا یک مدیر استان فارسی باید با انتشار پستی تملق‌امیز، به ثناگویی و بزرگ جلوه دادن نماینده منتخب استان دیگری بپردازد؟! جز اینکه این شائبه را در اذهان ایجاد می‌کند که وی وامدار تاج‌گردون است و اکنون به نوعی در حال پرداخت دِین خود است؟!

هرچند در نهایت این نمایندگان مجلس شورای اسلامی هستند که باید به ماندن یا رفتن منتخب گچساران رأی دهند؛ اما آقای نوروزی؛ چتر بیکاری بر سر استان فارس سایه انداخته است، بحران تولید، بیکاری، تعطیلی کارخانه‌ها و وضعیت وخیم واحدهای تولیدی و سخت شدن شرایط معیشتی این روزها نقل هر محفلی شده و تاب و تحمل مردم را کاهش داده است.

 در حالی که مردم روزانه در انتظار اتفاق نو و تازه‌ای هستند که زندگی آن‌ها را تحت شعاع قرار دهد اما هر روز شرایط زندگی سخت‌تر شده و مشکلات بیشتری را پیش روی آنان می‌گذارد.

آقای مدیر غیر بومی فارس؛ در زمان حاکمیت فامیلی و رانتی برخی مدیران منصوب آقای نماینده استان همجوار در فارس؛ آیا یک بار دغدغه شما و افرادی که آنها را جزو سرمایه ملی می‌خوانید بر این بوده است که قدمی جهت کاهش معضلات این استان بردارید؟!

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان فارس؛ حرف از ناکارآمدی در هفت سال گذشته در استان بسیار است؛ طرح و پروژ‌ه‌هایی که فقط در همان اسم و اعتبار ماندند و به سرانجام نرسیدند.

حضرتعالی که دغدغه حفظ و حراست از سرمایه‌های نظام!!! را دارید به راستی اگر مدیر موفقی بودید، چرا امروز باید شاهد این‌همه ضعف در پروژه‌های استان فارس باشیم؟ چرا تخصیص بودجه‌ها به‌درستی و در زمان مقرر خود انجام نمی‌گیرد؟ شما اگر بیل زن ماهری هستید بهتر نیست باغچه اداره خودتان را کمی بیل بزنید؟

آقای مدیر غیربومی استان فارس به فرموده امام امت، «مبارزه با فساد، یک جهاد واقعی و البته کار بسیار دشواری است و امروز یکی از مهمترین مسائل ما، مبارزه با فساد است. این را باید همه مسؤولان کشور بفهمند. فساد یعنی چه؟ فساد یعنی این‌که کسانی با زرنگی، با قانوندانی، با زبان چرب و نرم و با چهره حق‌به‌جانب، به جان بیت‌المال این ملت بیفتند و کیسه‌های خود را پُر کنند.»؛ پس به جای ثناگویی و شائبه وامداری برای منتخبی که اعتبارنامه وی در قوه مقننه در حال بررسی است، به فکر اقتصاد و جذب اعتبار و احیانا مردم محروم این استان که باوجود برخورداری از ظرفیت‌های مختلف، در این چند سال گذشته به دلیل ضعف نمایندگان مجلس دهم و مدیران دولت یازدهم و و دوازدهم در جذب اعتبارات ضعیف عمل کرده و محروم واقع شده‌اند، باشید.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت