پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 04 تیر 1399 ساعت 08:04:: شناسه خبر: 79465

رقص گرانی در کهگیلویه و بویراحمد/افزایش ۲۵درصدی نرخ کرایه تاکسی در گچساران

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل درون شهری دوگنبدان گفت: براساس بررسی که صورت گرفته نرخ کرایه برخی از مسیرها  تنها ۱۱ درصد و نرخ برخی از مسیرها حداکثر ۲۵درصد افزایش یافته است.

صدای جنوب:

افسار گسیخته گرانی در کهگیلویه و بویراحمد اینبار نرخ گرایه تاکسی های درون شهری گچساران را نشانه گرفت.

داود حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ای جنوب در گچساران از افزایش نرخ کرایه تاکسی درون شهری دوگنبدان خبر داد.

 وی با بیان اینکه نرخ کرایه تاکسی در دوگنبدان از ۱۱ الی حداکثر ۲۵درصد افزایش یافته است، گفت: این افزایش نرخ براساس بررسی ‌های انجام گرفته ومتناوب باافزایش نرخ کرایه در سال گذشته افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل درون شهری دوگنبدان گفت: براساس بررسی که صورت گرفته نرخ کرایه برخی از مسیرها  تنها ۱۱ درصد و نرخ برخی از مسیرها حداکثر ۲۵درصد افزایش یافته است.

حبیبی ابراز کرد: نرخ کرایه تاکسی در این شهر،کرایه مسیرهای ۱۲هزار ریالی به ۱۵ هزار ریال، مسیرهای ۸هزار ریالی به ۱۰ هزار ریال و نیز مسیرهای دربست از ۵۰هزار ریال به ۶۰هزار ریال افزایش یافته است.

 وی با بیان اینکه  یک هزار و ۱۰۲دستگاه تاکسی در سطح شهر دوگنبدان مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند، ابراز کرد: از این تعداد ۷۳۰ تاکسی  زرد کددار دائم و ۳۷۲ تاکسی کددار موقت در سطح شهر فعالیت دارند.

حبیبی ادامه در ادامه با بیان اینکه تعداد ۳۶ آژانس تاکسی تلفنی دارای مجوز در دوگنبدان فعالیت می‌کنند، گفت:  تعداد تاکسی‌های موجود در تاکسی تلفنی‌های این شهرستان ۳۰۰ دستگاه است.

 وی با اشاره به گزارشات تخلف برخی از رانندگان در افزایش نرخ تاکسی درون شهری خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند با تماس با سامانه مدیریت شهری  ۱۳۷ هرگونه مشکلات و شکایات خود را در حوزه تاکسی و تاکسیرانی برای پیگیری و رفع مشکل اطلاع دهند.

وی با اشاره به اینکه نرخ های مصوب به رانندگان ابلاغ شده از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده تخلف در دریافت کرایه مراتب را با شماره تلفن ۳۲۳۳۵۷۶۷  اطلاع دهند.

حبیبی لزوم رعایت نرخ مصوب کرایه تاکسی از سوی رانندگان تاکسی را یادآور شد و افزود: در صورت مشاهده هرگونه افزایش نرخی به صورت غیرقانونی با خاطیان برخورد قانونی می‌شود.

حبیبی خاطرنشان کرد: سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ به صورت شبانه روزی فعال و شهروندان هرگونه خدمات رسانی پیرامون رفع مشکلات شهری در حوزه حمل و نقل را از طریق این مرکز می‌توانند پیگیری کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت