پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 تیر 1399 ساعت 17:04:: شناسه خبر: 80084

بازدید میدانی معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرمانداری چرام به همراه مسئولین دولتی این شهرستان در مبارزه با کرونا / مردم هشدار ها را جدی بگیرند

صبح امروز معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان چرام به همراه برخی از مسئولین منجمله تعزیرات،راه وشهرسازی، مدیر و کارشناسان شبکه بهداشت این شهرستان بطور میدانی از اماکن عمومی و بازار شهر چرام بازدید بعمل آوردند.

صدای جنوب :

صبح امروز معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان چرام به همراه برخی از مسئولین تعزیرات،راه وشهرسازی، مدیر و کارشناسان شبکه بهداشت این شهرستان بطور میدانی از اماکن عمومی و بازار شهر چرام بازدید بعمل آوردند.

شهرستان چرام که این روزها اضطراری ترین شرایط خود را طی می کند، نیازمند مسئولیت پذیری مسئولین و کمک مردم است.

با وجودی که حضور در مجامع عمومی بسیار خطرناک و پر ریسک می باشد معاون فرماندار دولت در شهرستان چرام به همراه همکارانش جهت بازدید از نحوه ی رعایت پروتکل های بهداشتی و موازین متذکر شده ی شبکه بهداشت و درمان از بازار، رستوران ها، بانک ها و امکان پرتردد شهر چرام به میدان مبارزه با کرونا آمدند.

آموزش رعایت فاصله گذاری اجتماعی به مردم توسط مسئولین مربوطه، برخورد با متخلفین و سطحی نگران و کمک به کم کردن ریسک ابتلا در کنار فعالیت های اقتصادی و تامین معیشت مردم از جمله اهداف و نتایج این بازدید عملی عنوان شده است.

سرتیپ خادمی پس از بازدید به نقش و جایگاه مسئولین در حفظ سلامت مردم در این روز های پرخطر اشاره کرد و اضافه کرد برای خدمت به مردم و حراست از سلامتی آنها روز و شب نمیشناسیم و با تمام امکانات در کنار مردم هستیم، وی در توصیه به مردم نیز اضافه کرد که از مردم فهیم و فرهنگی شهرستان چرام تقاضا داریم جهت حفظ سلامتی خود، خانواده و جامعه استفاده استفاده از ماسک و رعایت فاصله ی اجتماعی را فراموش نکنید.
وی همچنین از برخورد قاطع با نهادهایی که پروتکل ها را رعایت نمیکنند خبرداد.

لازم به ذکر است شهرستان چرام یکی از  شهرستان های پرخطر استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث ویروس کرونا می باشد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت