پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 تیر 1399 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 81315

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

رفع مشکلات زیرساختی شهر یاسوج نیازمند تخصیص اعتبار است

صدای جنوب : عزیز فیلی در آئین کلنگ زنی پروژه آبرسانی شهرک های الغدیر و ولایت و بخشی از تلخسرو یاسوج اظهار داشت: باتوجه به تاثیر حیاتی آب در زندگی ساکنین، این پروژه از طرح های مهم و ضروری در حوزه آبرسانی شهر یاسوج است چرا که اهالی این مناطق همواره نسبت به کمبود آب […]

صدای جنوب :

عزیز فیلی در آئین کلنگ زنی پروژه آبرسانی شهرک های الغدیر و ولایت و بخشی از تلخسرو یاسوج اظهار داشت: باتوجه به تاثیر حیاتی آب در زندگی ساکنین، این پروژه از طرح های مهم و ضروری در حوزه آبرسانی شهر یاسوج است چرا که اهالی این مناطق همواره نسبت به کمبود آب و ناپایداری و افت فشار آب گلایه و نگرانی داشتند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، افزود: شهر یاسوج از جمله شهرهای دارای تنش آبی است و با توجه به وضعیت توپوگرافی، زیرساخت آبرسانی این شهر جوابگوی نیاز شهروندان نیست.

 

فیلی افزود: طرح آبرسانی به شهرک های ولایت و الغدیر و بخشی از تلخسرو از جمله پروژه هایی است که به صورت جهادی وارد مرحله عملیاتی شده و جا دارد که این پروژه با همت کارکنان آبفا و با سرعت ،اجرایی شده و با دقت و رعایت نکات فنی در آینده ای نه چندان دور وارد مرحله بهره برداری شود.

 

وی با تاکید بر اینکه در راستای بهبود خدمات رسانی به شهروندان، همه دستگاه ها باید وارد عمل شوند، تصریح کرد: شهروندان نیز باید با در نظر گرفتن اهمیت آب و واقعیت های موجود نسبت به مصرف بهینه آب اقدام و همکاری کنند.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: رفع مشکلات زیرساختی شهر یاسوج نیازمند تخصیص اعتبار است.

 

فیلی با اشاره به اهمیت اجرایی این پروژه بیان کرد: تامین آب شرب پایدار از اهمیت بالایی برخوردار است و تلاش ها و برنامه ریزی های شرکت آبفای استان در این زمینه قابل تقدیر است.

 

وی افزود : امید است هرچه سریع تر شاهد بهره برداری از این پروژه حیاتی باشیم تا اهالی این شهرک ها از مزایای آن بهره ببرند و مطالبه ۲۰ساله آنها نیز محقق شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت