پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مرداد 1399 ساعت 14:05:: شناسه خبر: 81610

اختصاص اعتبار برای اجرای ۳۳ طرح جهش تولید در استان

با انعقاد تفاهم نامه با برنامه و بودجه کشور ۲ هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان به طرح های جهش تولید کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت. به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  در تفاهم نامه‌ای بین استاندار این استان و آقای نوبخت رییس سازمان برنامه وبودجه کشور برای اجرای طرح‌های کشاورزی، گردشگری و انرژی ۲ هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان […]

با انعقاد تفاهم نامه با برنامه و بودجه کشور ۲ هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان به طرح های جهش تولید کهگیلویه وبویراحمد اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار  صدای جنوب  در تفاهم نامه‌ای بین استاندار این استان و آقای نوبخت رییس سازمان برنامه وبودجه کشور برای اجرای طرح‌های کشاورزی، گردشگری و انرژی ۲ هزارو ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گفت: ۳۳ طرح اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در استان باید با تخصیص این اعتبار تاپایان امسال به بهره برداری برسند.

سلحشوری افزود: به محض ایجاد قرار داد سه جانبه با بانک‌های عامل منعقد شد، ۷۴ میلیارد تومانِ یارانه و سود تسهیلات این اعتبار به حساب استان واریز می‌شود ومابقی نیز براساس پیشرفت طرح‌ها آزاد و تزریق می‌شوند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد هم با اشاره به اینکه این استان دومین استان کشور است که موفق به عقد قرارداد با سازمان برنامه وبودجه کشور شده است گفت: با اختصاص ۳۳ میلیارد تومان از اعتبارات تبصره ۱۹ قانون بودجه، طرح‌ها به تفکیک شهرستان‌ها مشخص و به فرمانداران اعلام شوند.

آقای کلانتری افزود: تکمیل ۵ شهرک گلخانه‌ای و زیرساخت‌های پتروشیمی دهدشت وگچساران از اولویت‌های کاری این استان است که باید توانمان را برای به سرانجام رسیدن این طرح‌ها دوچندان کنیم.

**ربیعی**

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت