پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 07 مرداد 1399 ساعت 08:05:: شناسه خبر: 81707

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد :

مسافران و رانندگان حمل و نقل عمومی استان ملزم به استفاده از ماسک هستند/ مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک شهری دهدشت راه اندازی شود/انتقال عمده فروشان مواد غذایی یاسوج به مکان جدید

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسافران و رانندگان حمل و نقل عمومی خواست در هنگام تردد از ماسک استفاده کنند.

صدای جنوب :

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت راه اندازی مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک شهری دهدشت در راستای روان سازی گره های ترافیکی در مناطق پر تردد شهری، مدیریت بحران و همچنین نظارت بهتر و بیشتر بر خدمات در این شهر تاکید کرد.

 

 

عزیز فیلی در نشست شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت راه اندازی مرکز مانیتورینگ کنترل ترافیک شهری، شهر دهدشت تاکید کرد.

 

معاون عمرانی استاندار، بیان کرد: مقرر شد تا ۱۵ مرداد کلیه صنوف عمده فروشی واقع در خیابان ۱۳ آبان شهر یاسوج به مرکز جدید این واحد ها واقع در اکبرآباد انتقال یابد.

 

وی افزود: با توجه به ترافیک سنگین در طول روز در این مسیر و ضرورت کنترل ترددها برای مقابله با کرونا با جابه جایی این صنف شاهد روانی بار ترافیکی در این مسیر خواهیم بود.

 

فیلی در بخش دیگری از سخنانش، تاکید کرد: رانندگان و مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی ملزم به استفاده از ماسک هستند.

 

وی عنوان کرد: مقرر شد راهداری و حمل و نقل جاده ای با همکاری راه و شهرسازی ظرف دو هفته آینده تدابیر لازم در خصوص کمربندی یاسوج، پل دارشاهی و پل تلگاه جهت کاهش بار ترافیک را انجام دهند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت