پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 مرداد 1399 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 82746

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گچساران:

مردم توجه ویژه ای به نذر ماسک در ماه محرم داشته باشند

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گچساران اظهار داشت: آیین های عزاداری ماه محرم امسال در گچساران تا حد امکان در فضاهای باز همراه با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.  

صدای جنوب :

حجت الاسلام هادی خادمی در کمیته اطلاع رسانی مراسمات عزاداری محرم که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران برگزار شد اظهار داشت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا مراسم دهه اول محرم  و عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمعات غیرضروری در گچساران برگزار می شود.

مردم توجه ویژه ای به نذر ماسک در ماه محرم داشته باشند

وی بیان کرد: مردم شهرستان توجه ویژه ای به نذر ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی کننده در ماه محرم امسال داشته باشند.

حجت الاسلام خادمی اظهار داشت: ماه محرم امسال از ۳۱ مردادماه آغاز می شود و با توجه به شیوع بیماری کرونا برگزاری آیین های عزاداری در آن تفاوت هایی با سال های قبل دارد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی های لازم انجام شده تا علاوه بر برگزاری باشکوه آیین های عزاداری ماه محرم امسال سلامت مردم نیز حفظ شده و به خطر نیفتد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گچساران ابراز داشت: آیین های عزاداری ماه محرم امسال در گچساران تا حد امکان در فضاهای باز همراه با رعایت نکات بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

حجت الاسلام خادمی با بیان اینکه مدت زمان برگزاری آیین ها نیز کاهش می یابد ادامه داد: یکی از سیاست ها و رویکردهای مهم تبلیغات اسلامی گچساران افزایش تعداد هیأت های مذهبی این شهرستان در ماه محرم امسال برای کاهش تمرکز جمعیت و به منظور حفظ هر چه بیشتر سلامت عزاداران است.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: توقع از رسانه ها و خبرنگاران آن است که برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی لازم در زمینه شرایط خاص ماه محرم امسال و لزوم رعایت هر چه بیشتر مسائل بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی بکوشند.

امیرحسین نوروزی عنوان کرد: تحقق هر چه بهتر چنین امر مهمی در این شهرستان همکاری بیش از پیش رسانه ها و  خبرنگاران را می طلبد.

وی  تصریح کرد: کارگروه رسانه ویژه ماه محرم امسال به زودی در گچساران تشکیل و فعال می شود.

نوروزی گفت: برخی درخواست ها از اعضای این کارگروه شامل تبیین و تشریح هر چه بیشتر اهداف قیام امام  حسین (ع) و ویژگی های برجسته ماه محرم و ایجاد شور و شعور حسینی بین قشرهای مختلف مردم گچساران است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت