پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1399 ساعت 19:05:: شناسه خبر: 82816

پیام تبریک بمناسبت بازگشت شکوهمند آزادگان

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت به گزارش پایگاه  صدای جنوب متن پیام “مهدی روشنفکر” بدین شرح است : با سلام و احترام بیست و ششم مرداد ماه سـالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان و غیور مردانِ سـرافراز […]

نماینده مردم شریف شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را تبریک گفت

به گزارش پایگاه  صدای جنوب متن پیام “مهدی روشنفکر” بدین شرح است :

با سلام و احترام

بیست و ششم مرداد ماه سـالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان و غیور مردانِ سـرافراز به ایران عزیزمان است. همانان که به راستی سـرو قامتان صبر و استقامت در دفاع از کیانِ میهن و انقلاب اسلامی‌ هستند؛ آزادگانی که با تکیه بر ایمان الهی، فداکاری و شهامت در دوران اسارتشان واژگان ایثار، شجاعت، استقامت و پایمردی را به جهانیان نشان دادند و در زیر شدیدترین شکنجه‌های دشمن حاضر به عقب‌نشینی از ارزش‌های امام و انقلاب نشدند و در تاریخ درس وطن‌پرستی آن‌ها ماندگار شد.

اینجانب این ایام سعید و سالروز این خاطره بزرگ را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا و تمامی آزادگان سرافراز و سرو قامتان صبر و استقامت تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

از درگاه خداوند سبحان برای تمامی ایثارگران و آزادگان گرانقدر و خانواده‌های گرامیشان سلامت، سعادت و توفیق روزافزون را خواستارم.

مهدی روشنفکر
بیست وششم مردادماه ۱۳۹۹

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت