پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 24 شهریور 1399 ساعت 15:06:: شناسه خبر: 84339

حرکت مرد متین و قاطع این روزهای دستگاه قضا

خصلت دیگر سیستم مدیریتی که از ایشان مشاهده می شود  اینست که بدنبال علاج قبل از بیماری در سیستم ها می باشند  و خدای نکرده  بدنبال مچ گیری نمی باشند و در این حوزه از ظرفیت ارشادی دستگاه قضا حداکثر استفاده را می برند.

برخورد متواضعانه مرد شماره ۱ دستگاه قضا در استان به همراه قاطعیت در عین حال مردم داری  ایشان نوید بخش روزهای خوبی در حوزه قضا در استان کهگیلویه و بویراحمد است .

حضور دکتر نگین تاجی در رآس دستگاه قضا در استان که آشنایی کاملی هم  با بافت جمعیتی استان دارند و علاوه بر آن  اطلاعات  همراه با اشراف کاملی که به قوانین دارند و با به همراه داشتن کوله باری از تجریه  یک فرصت استثنایی در این حوزه برای استان بوجود آورده است و افق های روشنی برای آینده ترسیم نموده است. همه این مورد دست به دست هم داده تا بار دیگرشاروزهایی را شاهد هستیم که دستگاه قضا بدور از هیاهو، تبلیغ و بزرگنمایی در حال عمل به رسالت اصلی خود آنهم در فضایی آرام و بدور از ایجاد التهاب های کاذب  و صرفا در پی  برقراری عدل و عدالت در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد.

برهد ایجاد برق امید در چشم و دل  مردم این خطه از کشور باشیم  حضور متواضعانه و بدور از تکلف  جناب دکتر نگین تاجی در بین مردم و همکارنش در دستگاه قضا فرصتی ایجاد کرده که دغدغه ها را از نزدیک بشنوند و در اسرع وقت هم پاسخگو باشند.

خصلت دیگر سیستم مدیریتی که از ایشان مشاهده می شود  اینست که بدنبال علاج قبل از بیماری در سیستم ها می باشند  و خدای نکرده  بدنبال مچ گیری نمی باشند و در این حوزه از ظرفیت ارشادی دستگاه قضا حداکثر استفاده را می برند.

در همیم مدت کم شاهد به نتیجه رسیدن خیلی از پرونده هایی که مدت ها دچار یک روند فرسایشی شده بودند هستیم ،علاوه بر آن شاهد کاهش   یافتن ازدهام جمعیت در شعب مختلف  دستگاه قضاهستیم، به روز رسانی و استفاده از خدمات الکترونیک گسترش یافته و همین عامل از زمان بر شدن و اتلاف وقت برای شهروندان جلوگیری کرده است.

دفاع از حقوق شهروندان مورد دیگری است که باقدرت دستگاه قضا در این مدت ورود کرد و گام های اساسی هم در این راستا برداشته شده است. و از حقوق مردم در مسائل مختلف در حال دفاع است که مصداق های مختلفی هم در استان دارد که امیدواریم با شناختی که از قاضی القضات استان وجود دارد با قدرت ادامه پیدا کند و با دستگاههایی که وظیفه خدمت رسانی به مردم را دارند و باید زیرساخت های لازم را ایجاد کنند در صورت کم کاری برخورد لازم صورت گیرد.

در پایان لازم است به پاس زحمات شبانه روزی از دستگاه قضا بویژه ریاست دستگاه قضا در استان  تقدیر و تشکر کرد .

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت